Witam
Jak zrobić aby na starcie każdy miał 20 armoru, a gracz który posiada np: flagę H nie dostawał by tego startwego armoru takie troche masło maślane ale myślę, że jest zrozumiałe
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.07.2014 11:17
Witam
Jak zrobić aby na starcie każdy miał 20 armoru, a gracz który posiada np: flagę H nie dostawał by tego startwego armoru takie troche masło maślane ale myślę, że jest zrozumiałe
Pozdrawiam
Napisano 15.07.2014 12:05
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)){ cs_set_user_armor(id, 20, CS_ARMOR_VESTHELM) } }
Napisano 15.07.2014 21:24
sypie errorami
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "armor_na_start.amxx") L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_armor") L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] [0] armor_na_start.sma::fwHamPlayerSpawnPost (line 18)
Napisano 15.07.2014 21:27
Napisano 15.07.2014 21:36
sorki cały log:
L 07/15/2014 - 22:26:42: Info (map "zm_dusthorror") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140715.log") L 07/15/2014 - 22:26:42: [CSTRIKE] Invalid player 1 L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "armor_na_start.amxx") L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_armor") L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] [0] armor_na_start.sma::fwHamPlayerSpawnPost (line 18)
Napisano 15.07.2014 21:48
Musisz sprawdzić czy gracz jest połączony lub żywy.
Napisano 15.07.2014 23:10
Ten plugin pokazuje błąd w hamsandwich / engine gry (nie zagłębiałem się dokładnie). Flaga ustawiona jest na post więc funkcja powinna wykonać się gry gracz jest już żywy, lecz wykonuje się dwukrotnie: zanim będzie żywy oraz gdy już serwer go odrodzi.
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(is_user_alive(id) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)){ cs_set_user_armor(id, 20, CS_ARMOR_VESTHELM) } }
Użytkownik Puchate edytował ten post 15.07.2014 23:10
Napisano 16.07.2014 14:44
To nie jest żaden bugen plugin pokazuje błąd w hamsandwich / engine gry (nie zagłębiałem się dokładnie).
To że wykonuje się spawn na gracz nie oznacza że zostanie ożywiony!!! Jedynie że jego byt zostanie poprawnie zrespiony (dla hl) Podczas wchodzenia na serwer wykonuje się ten event 2x gdyż najpierw jest spawn naszego bytu byśmy mogli być na mapie jako spec w odpowiednim miejscu (w tym momęcie wykonuje się event client_putinserver) a następnie spawn jako gracza (dla cs'a) tzn. ustawia nam model itdFlaga ustawiona jest na post więc funkcja powinna wykonać się gry gracz jest już żywy, lecz wykonuje się dwukrotnie: zanim będzie żywy oraz gdy już serwer go odrodzi.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych