Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

startowy armor


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.07.2014 11:17

Witam

Jak zrobić aby na starcie każdy miał 20 armoru, a gracz który posiada np: flagę H nie dostawał by tego startwego armoru xD takie troche masło maślane ale myślę, że jest zrozumiałe :D

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 15.07.2014 12:05

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)){
		cs_set_user_armor(id, 20, CS_ARMOR_VESTHELM)
	}
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.07.2014 21:24

sypie errorami :o

 

[AMXX] Displaying debug trace (plugin "armor_na_start.amxx")
L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_armor")
L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX]    [0] armor_na_start.sma::fwHamPlayerSpawnPost (line 18)
 

  • +
  • -
  • 0

#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.07.2014 21:27

Co jest wyżej? Wklej cały log.
  • +
  • -
  • 0

#5 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 15.07.2014 21:36

sorki cały log:

 

L 07/15/2014 - 22:26:42: Info (map "zm_dusthorror") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140715.log")
L 07/15/2014 - 22:26:42: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "armor_na_start.amxx")
L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_armor")
L 07/15/2014 - 22:26:42: [AMXX]    [0] armor_na_start.sma::fwHamPlayerSpawnPost (line 18)

 


  • +
  • -
  • 0

#6 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.07.2014 21:48

Musisz sprawdzić czy gracz jest połączony lub żywy.


  • +
  • -
  • 0

#7 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.07.2014 23:10

Ten plugin pokazuje błąd w hamsandwich / engine gry (nie zagłębiałem się dokładnie). Flaga ustawiona jest na post więc funkcja powinna wykonać się gry gracz jest już żywy, lecz wykonuje się dwukrotnie: zanim będzie żywy oraz gdy już serwer go odrodzi.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	if(is_user_alive(id) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)){
		cs_set_user_armor(id, 20, CS_ARMOR_VESTHELM)
	}
}

Użytkownik Puchate edytował ten post 15.07.2014 23:10

  • +
  • -
  • 0

#8 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 16.07.2014 14:44

en plugin pokazuje błąd w hamsandwich / engine gry (nie zagłębiałem się dokładnie).

To nie jest żaden bug
 

Flaga ustawiona jest na post więc funkcja powinna wykonać się gry gracz jest już żywy, lecz wykonuje się dwukrotnie: zanim będzie żywy oraz gdy już serwer go odrodzi.

To że wykonuje się spawn na gracz nie oznacza że zostanie ożywiony!!! Jedynie że jego byt zostanie poprawnie zrespiony (dla hl) Podczas wchodzenia na serwer wykonuje się ten event 2x gdyż najpierw jest spawn naszego bytu byśmy mogli być na mapie jako spec w odpowiednim miejscu (w tym momęcie wykonuje się event client_putinserver) a następnie spawn jako gracza (dla cs'a) tzn. ustawia nam model itd

Dlaczego spawn nr. 1 jest wymagany? Bez niego nasz byt gracza nie jest zrespiony i bysmy nie mogli latać na spectu przed pierwszym spawnem jako gracza (tzn. ustawia nam model i możemy biegać, strzelać itd)

Dalsze spawny jedynie powodują odebranie nam niepotrzebnych flag (+ wszystkie właściwości bytu żyjącego) + ustawienie w odpowiednim miejscu na mapie

Dodam że użycie Ham_Spawn jest błędne gdyż ten event jest przeznaczony do spawnu bytu nie określonego lub bytu określonego którego spawn nie jest wymuszany.
Jesli chcesz złapać poprawny spawn gracza to złap Ham_CS_RoundRespawn
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych