Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu VIP

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 r3imanDo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 15.08.2009 21:38

Proszę was żebyście przerobili mi VIP plugin, proszę żeby on mial takie przywileje
• darmowe granaty co rundę (HE, FB)
• $350 za normalne zabicie i $600 za każdego HeadShoot'a
• Wpisując w say /vips zobaczysz listę dostępnych aktualnie VIP'ów na serwerze (może być motd nie musi)
• Rezerwacja slota
• Będzie wyświetlana wiadomość HUD kiedy VIP wejdzie na serwer.
• Otrzymasz darmowe M4A1 i Deagle + HE
• Otrzymasz darmowe AK47 i Deagle + HE

czyli proszę u usunięcie admin chat i awp, mniej kasy
  • +
  • -
  • 0

#2 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 16.08.2009 15:21

#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>



/*---------------EDIT ME------------------*/
#define ADMIN_CHECK ADMIN_KICK

static const COLOR[] = "^x04" //green
static const CONTACT[] = ""
/*----------------------------------------*/



new gmsgSayText

new mpd, mkb, mhb
new maxplayers
new g_MsgSync
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","1")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","350")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","600")
	//health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "0")
	//health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "0")
	//health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
        
 	maxplayers = get_maxplayers()
    	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
    	register_clcmd("say", "handle_say")
    	register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)

	maxplayers = get_maxplayers()

	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
	// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
	if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		new damage = read_data(2)

		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
		ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
	if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
	{
		new damage = read_data(2)
#endif
		set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) 
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}

public logevent_Round_Start()
{
    new players[32], player, pnum;
    get_players(players, pnum, "a");
    for(new i = 0; i < pnum; i++)
    {
        player = players[i];
        if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
            give_item(player, "weapon_hegrenade");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "item_kevlar");
	    give_item(player, "item_assaultsuit");
	    give_item(player, "item_thighpack");
	    give_item(player, "weapon_m4a1");  
	    give_item(player, "weapon_deagle");
        }
    }
}

public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +15/+30 hp"
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

public handle_say(id) {
	new said[192]
	read_args(said,192)
	if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "vip") != -1 ) || contain(said, "/vip") != -1 )
		set_task(0.1,"print_adminlist",id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_adminlist(user) 
{
	new adminnames[33][32]
	new message[256]
	new contactinfo[256], contact[112]
	new id, count, x, len
	
	for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
		if(is_user_connected(id))
			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
				get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

	len = format(message, 255, "%s VIP: ",COLOR)
	if(count > 0) {
		for(x = 0 ; x < count ; x++) {
			len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
			if(len > 96 ) {
				print_message(user, message)
				len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
			}
		}
		print_message(user, message)
	}
	else {
		len += format(message[len], 255-len, "No VIP online.")
		print_message(user, message)
	}
	
	get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
	if(contact[0])  {
		format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
		print_message(user, contactinfo)
	}
}

print_message(id, msg[]) {
	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
	write_byte(id)
	write_string(msg)
	message_end()
}

public client_connect(id) 
{ 
     new name[32] 
     get_user_info(id, "name", name, 31)
     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
     set_hudmessage(200, 0, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 30.0, 0.03, 0.3, 2) 
     show_hudmessage(0, "Special VIP %s has Entered",name) 
	}
}

Co do admin_czat tez miałem z tym problem i w pluginie adminchat.sma zmien sobie na inną flage tzw ja tak zrobiłem
  • +
  • -
  • 0

#3 Janko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 17.08.2009 11:16

A gdzie zmienić Flage? bo na górze jest na kick a na dole na lvl-h
  • +
  • -
  • 0

#4 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 17.08.2009 14:51

Ja to zrobiłem tak

adminchat.sma znajdz if (is_user_admin(id)) i zmien np na if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
  • +
  • -
  • 0

#5 r3imanDo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 17.08.2009 17:07

Ja to zrobiłem tak

adminchat.sma znajdz if (is_user_admin(id)) i zmien np na if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)


DK ludzie mi tu sapią że awp nie mogą kupić :< coś jest nie tak mógł byś przerobić jeszcze raz ? Dam pomógł !
  • +
  • -
  • 0

#6 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 17.08.2009 17:22

Ten plugin co podałem jest ok zrob nowego sma pod jakąs nazwa np vip2.sma skompiluj i wgraj a tamte stare pluginy z vipem wywal
  • +
  • -
  • 0

#7 panczo2000

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:103
Offline

Napisano 17.08.2009 21:27

wyatarczy jak zmienisz plik sms czyli edit usun wklej i gra gitara O:)
  • +
  • -
  • 0

#8 Janko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 18.08.2009 12:36

DK jest jakiś bug....


Jak jestem w terro to dostaje m4a1 na start...

a jak w ct to czasem m4a1 a czasem ak47

w czym problem?;d
  • +
  • -
  • 0

#9 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 18.08.2009 12:53

No vip dostaja darmowa bron

give_item(player, "weapon_hegrenade");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "item_kevlar");
        give_item(player, "item_assaultsuit");
        give_item(player, "item_thighpack");
        give_item(player, "weapon_m4a1"); 
        give_item(player, "weapon_deagle");


zmien sobie na bedze dostawal granaty armor

give_item(player, "weapon_hegrenade");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_flashbang");
            give_item(player, "weapon_smokegrenade");
            give_item(player, "item_kevlar");
	    give_item(player, "item_assaultsuit");
	    give_item(player, "item_thighpack");

  • +
  • -
  • 0

#10 Janko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 18.08.2009 13:14

A jak zrobić podział? że jak terror to ak a jak ct to m4?

[ Dodano: 25-08-2009, 14:32 ]
L 08/25/2009 - 14:30:30: Invalid CVAR pointer
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "VIP.amxx")
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] [0] textv12yie.sma::hook_death (line 138)

a to jak usunąć?:P
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych