Proszę was żebyście przerobili mi VIP plugin, proszę żeby on mial takie przywileje
• darmowe granaty co rundę (HE, FB)
• $350 za normalne zabicie i $600 za każdego HeadShoot'a
• Wpisując w say /vips zobaczysz listę dostępnych aktualnie VIP'ów na serwerze (może być motd nie musi)
• Rezerwacja slota
• Będzie wyświetlana wiadomość HUD kiedy VIP wejdzie na serwer.
• Otrzymasz darmowe M4A1 i Deagle + HE
• Otrzymasz darmowe AK47 i Deagle + HE
czyli proszę u usunięcie admin chat i awp, mniej kasy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.08.2009 21:38
#2
Napisano 16.08.2009 15:21
#define DAMAGE_RECIEVED #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> /*---------------EDIT ME------------------*/ #define ADMIN_CHECK ADMIN_KICK static const COLOR[] = "^x04" //green static const CONTACT[] = "" /*----------------------------------------*/ new gmsgSayText new mpd, mkb, mhb new maxplayers new g_MsgSync new health_add new health_hs_add new health_max new nKiller new nKiller_hp new nHp_add new nHp_max #if defined DAMAGE_RECIEVED new g_MsgSync2 #endif public plugin_init() { register_plugin("VIP part1", "2.0", "Dunno") mpd = register_cvar("money_per_damage","1") mkb = register_cvar("money_kill_bonus","350") mhb = register_cvar("money_hs_bonus","600") //health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "0") //health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "0") //health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100") register_event("Damage","Damage","b") register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start"); register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") maxplayers = get_maxplayers() gmsgSayText = get_user_msgid("SayText") register_clcmd("say", "handle_say") register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER) maxplayers = get_maxplayers() register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() #if defined DAMAGE_RECIEVED g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() #endif } public on_damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id) #if defined DAMAGE_RECIEVED // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { new damage = read_data(2) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) #else if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) ) { new damage = read_data(2) #endif set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) } } public Damage(id) { new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint) if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id) if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) { new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd) if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb) cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money) } } public death_msg() { if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300) } public logevent_Round_Start() { new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "item_kevlar"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack"); give_item(player, "weapon_m4a1"); give_item(player, "weapon_deagle"); } } } public hook_death() { // Killer id nKiller = read_data(1) if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) ) { nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add) } else nHp_add = get_pcvar_num (health_add) nHp_max = get_pcvar_num (health_max) // Updating Killer HP if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H)) return; nKiller_hp = get_user_health(nKiller) nKiller_hp += nHp_add // Maximum HP check if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max set_user_health(nKiller, nKiller_hp) // Hud message "Healed +15/+30 hp" show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add) // Screen fading message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller) write_short(1<<10) write_short(1<<10) write_short(0x0000) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(200) write_byte(75) message_end() } public handle_say(id) { new said[192] read_args(said,192) if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "vip") != -1 ) || contain(said, "/vip") != -1 ) set_task(0.1,"print_adminlist",id) return PLUGIN_CONTINUE } public print_adminlist(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new contactinfo[256], contact[112] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) if(is_user_connected(id)) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) len = format(message, 255, "%s VIP: ",COLOR) if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"") if(len > 96 ) { print_message(user, message) len = format(message, 255, "%s ",COLOR) } } print_message(user, message) } else { len += format(message[len], 255-len, "No VIP online.") print_message(user, message) } get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63) if(contact[0]) { format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact) print_message(user, contactinfo) } } print_message(id, msg[]) { message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_string(msg) message_end() } public client_connect(id) { new name[32] get_user_info(id, "name", name, 31) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { set_hudmessage(200, 0, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 30.0, 0.03, 0.3, 2) show_hudmessage(0, "Special VIP %s has Entered",name) } }
Co do admin_czat tez miałem z tym problem i w pluginie adminchat.sma zmien sobie na inną flage tzw ja tak zrobiłem
#3
Napisano 17.08.2009 11:16
A gdzie zmienić Flage? bo na górze jest na kick a na dole na lvl-h
#4
Napisano 17.08.2009 14:51
Ja to zrobiłem tak
adminchat.sma znajdz if (is_user_admin(id)) i zmien np na if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
adminchat.sma znajdz if (is_user_admin(id)) i zmien np na if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
#5
Napisano 17.08.2009 17:07
Ja to zrobiłem tak
adminchat.sma znajdz if (is_user_admin(id)) i zmien np na if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)
DK ludzie mi tu sapią że awp nie mogą kupić :< coś jest nie tak mógł byś przerobić jeszcze raz ? Dam pomógł !
#6
Napisano 17.08.2009 17:22
Ten plugin co podałem jest ok zrob nowego sma pod jakąs nazwa np vip2.sma skompiluj i wgraj a tamte stare pluginy z vipem wywal
#7
Napisano 17.08.2009 21:27
wyatarczy jak zmienisz plik sms czyli edit usun wklej i gra gitara
#8
Napisano 18.08.2009 12:36
DK jest jakiś bug....
Jak jestem w terro to dostaje m4a1 na start...
a jak w ct to czasem m4a1 a czasem ak47
w czym problem?;d
Jak jestem w terro to dostaje m4a1 na start...
a jak w ct to czasem m4a1 a czasem ak47
w czym problem?;d
#9
Napisano 18.08.2009 12:53
No vip dostaja darmowa bron
zmien sobie na bedze dostawal granaty armor
give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "item_kevlar"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack"); give_item(player, "weapon_m4a1"); give_item(player, "weapon_deagle");
zmien sobie na bedze dostawal granaty armor
give_item(player, "weapon_hegrenade"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_flashbang"); give_item(player, "weapon_smokegrenade"); give_item(player, "item_kevlar"); give_item(player, "item_assaultsuit"); give_item(player, "item_thighpack");
#10
Napisano 18.08.2009 13:14
A jak zrobić podział? że jak terror to ak a jak ct to m4?
[ Dodano: 25-08-2009, 14:32 ]
L 08/25/2009 - 14:30:30: Invalid CVAR pointer
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "VIP.amxx")
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] [0] textv12yie.sma::hook_death (line 138)
a to jak usunąć?
[ Dodano: 25-08-2009, 14:32 ]
L 08/25/2009 - 14:30:30: Invalid CVAR pointer
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "VIP.amxx")
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 08/25/2009 - 14:30:30: [AMXX] [0] textv12yie.sma::hook_death (line 138)
a to jak usunąć?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych