Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usunięcie narysowanych na ziemii kroków po pewnym czasie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 04.07.2014 08:31

Witam,

 

Mam pytanko, otóż jak zrobić, by te kroki, które zostaną narysowane tą funkcją, znikały, czyściły się po upływie pewnego czasu?

Pozdrawiam

public client_PostThink(id)
{
if(id != g_Simon || !gc_SimonSteps || !is_user_alive(id) ||
!(entity_get_int(id, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND) || entity_get_int(id, EV_ENT_groundentity))
return PLUGIN_CONTINUE

static Float:origin[3]
static Float:last[3]

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
if(get_distance_f(origin, last) < 32.0)
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

vec_copy(origin, last)
if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck))
origin[2] -= 18.0
else
origin[2] -= 36.0


message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0)
write_byte(TE_WORLDDECAL)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_byte(105)
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych