Witam,
Mam pytanko, otóż jak zrobić, by te kroki, które zostaną narysowane tą funkcją, znikały, czyściły się po upływie pewnego czasu?
Pozdrawiam
public client_PostThink(id) { if(id != g_Simon || !gc_SimonSteps || !is_user_alive(id) || !(entity_get_int(id, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND) || entity_get_int(id, EV_ENT_groundentity)) return PLUGIN_CONTINUE static Float:origin[3] static Float:last[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin) if(get_distance_f(origin, last) < 32.0) { return PLUGIN_CONTINUE } vec_copy(origin, last) if(entity_get_int(id, EV_INT_bInDuck)) origin[2] -= 18.0 else origin[2] -= 36.0 message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, {0,0,0}, 0) write_byte(TE_WORLDDECAL) write_coord(floatround(origin[0])) write_coord(floatround(origin[1])) write_coord(floatround(origin[2])) write_byte(105) message_end() return PLUGIN_CONTINUE }