public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
set_task(59.0, "OnGameHudEnd")
set_task(59.0*2, "OnGameHudEnd")
set_task(59.0*3, "OnGameHudEnd")
set_task(59.0*4, "OnGameHudEnd")
set_task(59.0*5, "OnGameHudEnd")
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
set_task(59.0, "mp3 play")
set_task(59.0*2, "mp3 play")
set_task(59.0*3, "mp3 play")
set_task(59.0*4, "mp3 play")
set_task(59.0*5, "mp3 play")
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
set_task(59.0, "mp3 play", _, _, _, "b")
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
set_task(59.0, "OnGameHudEnd")
}
Lecz powyższe przykłady nie zapętlają piosenki, urywa ją nadal po upływie minuty.
Tą piosenkę wywołuję tym kodem:
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_ganiany)
{
if(!usun)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3");
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_all_speed(350.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
jail_set_all_speed(350.0, 1) //ustawienie chodzenia tt
jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
}
else
{
jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
}
usun = !usun;
}
}
Jeżeli będzie potrzeba, to podam *.sma
Liczę na Waszą pomoc. Z góry dziękuję ![]()
Użytkownik daslol1 edytował ten post 30.06.2014 11:16


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty









