public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "OnGameHudEnd")
        set_task(59.0*2, "OnGameHudEnd")
        set_task(59.0*3, "OnGameHudEnd")
        set_task(59.0*4, "OnGameHudEnd") 
        set_task(59.0*5, "OnGameHudEnd")
}
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "mp3 play")
        set_task(59.0*2, "mp3 play")
        set_task(59.0*3, "mp3 play")
        set_task(59.0*4, "mp3 play")
        set_task(59.0*5, "mp3 play")
}  
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "mp3 play", _, _, _, "b")
}
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "OnGameHudEnd")
}  
Lecz powyższe przykłady nie zapętlają piosenki, urywa ją nadal po upływie minuty.
Tą piosenkę wywołuję tym kodem:
public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_ganiany)
    {
        
        if(!usun)
        {
            client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3");
            jail_set_ct_hit_tt(false);
            jail_set_all_speed(350.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
            jail_set_all_speed(350.0, 1) //ustawienie chodzenia tt
            
            jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
        }
        else
        {
            jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
        }
        usun = !usun;
    }
} 
Jeżeli będzie potrzeba, to podam *.sma
Liczę na Waszą pomoc. Z góry dziękuję ![]()
Użytkownik daslol1 edytował ten post 30.06.2014 11:16


 
Dodatki SourceMod



	
 Temat jest zamknięty









