public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_ganiany = jail_register_game("Ganiany"); set_task(59.0, "OnGameHudEnd") set_task(59.0*2, "OnGameHudEnd") set_task(59.0*3, "OnGameHudEnd") set_task(59.0*4, "OnGameHudEnd") set_task(59.0*5, "OnGameHudEnd") }
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_ganiany = jail_register_game("Ganiany"); set_task(59.0, "mp3 play") set_task(59.0*2, "mp3 play") set_task(59.0*3, "mp3 play") set_task(59.0*4, "mp3 play") set_task(59.0*5, "mp3 play") }
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_ganiany = jail_register_game("Ganiany"); set_task(59.0, "mp3 play", _, _, _, "b") }
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_ganiany = jail_register_game("Ganiany"); set_task(59.0, "OnGameHudEnd") }
Lecz powyższe przykłady nie zapętlają piosenki, urywa ją nadal po upływie minuty.
Tą piosenkę wywołuję tym kodem:
public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_ganiany) { if(!usun) { client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3"); jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_all_speed(350.0, 2) //ustawienie chodzenia ct jail_set_all_speed(350.0, 1) //ustawienie chodzenia tt jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za"); } else { jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true); } usun = !usun; } }
Jeżeli będzie potrzeba, to podam *.sma
Liczę na Waszą pomoc. Z góry dziękuję
Użytkownik daslol1 edytował ten post 30.06.2014 11:16