Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

[ROZWIĄZANE] jail_ganiany - modyfikacja

jailbreak

Najlepsza odpowiedź BeMM, 30.06.2014 18:11

client_cmd(0, "mp3 loop sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3");

 

I piosenka będzie powtarzana do końca zabawy.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 daslol1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 30.06.2014 11:16

Na serwerze JailBreak korzystam z silniku Cypisa. Mam kilka zabaw, do których chciałbym dodać muzykę (w formacie mp3).
W kodzie umieściłem już precache_sound z ścieżkami do plików, wszystko gra, ale czy istnieje możliwość zapętlenia piosenki, aż do zakończenia zabawy?
Chodzi o to, żeby leciała zapętlona (piosenka trwa minutę, a zabawa 5).
 
Pomyślałem, żeby dodać do plugin_init set_task, ale nie wiem jak to wykonać.
Robiłem już takimi sposobami:
 
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "OnGameHudEnd")
        set_task(59.0*2, "OnGameHudEnd")
        set_task(59.0*3, "OnGameHudEnd")
        set_task(59.0*4, "OnGameHudEnd") 
        set_task(59.0*5, "OnGameHudEnd")
}
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "mp3 play")
        set_task(59.0*2, "mp3 play")
        set_task(59.0*3, "mp3 play")
        set_task(59.0*4, "mp3 play")
        set_task(59.0*5, "mp3 play")
}  
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "mp3 play", _, _, _, "b")
}
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    
        id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
        set_task(59.0, "OnGameHudEnd")
}  

Lecz powyższe przykłady nie zapętlają piosenki, urywa ją nadal po upływie minuty.

 

Tą piosenkę wywołuję tym kodem:

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_ganiany)
    {
        
        if(!usun)
        {
            client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3");
            jail_set_ct_hit_tt(false);
            jail_set_all_speed(350.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
            jail_set_all_speed(350.0, 1) //ustawienie chodzenia tt
            
            jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
        }
        else
        {
            jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
        }
        usun = !usun;
    }
} 

Jeżeli będzie potrzeba, to podam *.sma

Liczę na Waszą pomoc. Z góry dziękuję ;)

 


Użytkownik daslol1 edytował ten post 30.06.2014 11:16

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 30.06.2014 12:28

Sprawa zapętlania jest rozwiązana w pluginie Loading music. Równie dobrze możesz najzwyczajniej przedłużyć muzykę te 4 razy, wklejając ją samą, bo tak czy siak pod koniec rundy zostanie ona wyłączona przez komendę mp3 stop ^^
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 daslol1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 30.06.2014 14:29

Czyli w tego if-a wklejam 4x client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3"); ?

 

Nie chciałbym jej przedłużać, bo wiadomo, że rozmiar pliku wtedy się zwiększa, a chciałem zrobić, by był w miarę mały.


Użytkownik daslol1 edytował ten post 30.06.2014 14:32

  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 30.06.2014 18:06

public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_ganiany)
{
    
    if(!usun)
    {
        set_task(59.5, "graj", 1337)
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        jail_set_all_speed(350.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
        jail_set_all_speed(350.0, 1) //ustawienie chodzenia tt
        
        jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
    }
    else
    {
        jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
    }
    usun = !usun;
}
}

public graj(){
    client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3");
}
....
public OnLastPrisonerWish(id) remove_task(1337)

 


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 30.06.2014 18:11   Najlepsza odpowiedź

client_cmd(0, "mp3 loop sound/jb_cypis/ganiany-start.mp3");

 

I piosenka będzie powtarzana do końca zabawy.


  • +
  • -
  • 1

#6 daslol1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 30.06.2014 20:56

Dziękuje Wam za pomoc ;) za chwilę skorzystam z podesłanych przez Was pomysłów ;). Jakby nadal coś nie hulało - dam edit.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych