i też widzę problem że jak posiadamy perk to jak kupimy to perk przepada nam. tak samo jak wystawimy to już go cofnąć nie możemy bo on do nas nie wraca.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
COD RynekPozwala na handel perkami pomiędzy graczami (kupno, sprzedaż)
#21
Napisano 06.07.2014 18:28
#22
Napisano 06.07.2014 20:07
jak posiadamy perk to jak kupimy to perk przepada nam
No a co ma się ze starym perkiem dziać?
jak wystawimy to już go cofnąć nie możemy bo on do nas nie wraca
Jeśli chcesz, aby perk po usunięciu do Ciebie wracał, to podmień public Rynek_Usun_Handler na ten:
public Rynek_Usun_Handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT || item == 1) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } cod_set_user_perk(id, iPlayer[id]][PLAYER_PERK_ID]); iPlayer[id][PLAYER_PERK_PRICE] = 0; iPlayer[id][PLAYER_PERK_ID] = 0; iPlayer[id][PLAYER_PERK_NAME] = 0; iPlayer[id][PLAYER_PERK_VALUE] = 0; ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Perk pomyslnie usuniety z rynku.", PREFIX) Rynek(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
#23
Napisano 06.07.2014 20:11
jak posiadamy perk to jak kupimy to perk przepada nam
No a co ma się ze starym perkiem dziać?
żeby nie było tak aby ktoś monet nie tracił to lepiej już aby ten co kupimy wchodził w miejsce tego starego.
#24
Napisano 06.07.2014 20:15
żeby nie było tak aby ktoś monet nie tracił to lepiej już aby ten co kupimy wchodził w miejsce tego starego.
Yyy a co się aktualnie robi?
#25
Napisano 06.07.2014 20:20
no jak pisałem, posiadamy perk i gdy kupimy to ten perk kupiony z rynku jakby przepada czyli nie dostajemy go.
#26
Napisano 06.07.2014 20:37
Niemożliwe
Wchodziłem właśnie na serwer i ze zniedpowierzaniem sprawdziłem to, lecz kupiony perk poprawnie zastępuje miejsce starego.
Jeśli masz problem zapraszam na PW
#27
Napisano 10.07.2014 10:29
Masz buga w funkcji Rynek_Usun_Handler
Przy usuwaniu perku z rynku plugin nie dekrementuje wartości zmiennej ilosc_ofert. Skutków w funkcjonowaniu pluginu to nie ma praktycznie żadnych, ponieważ nigdzie z tej zmiennej nie korzystasz ( oprócz sprawdzania, czy na rynku istnieje chociaż jeden perk )
Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 10:35
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#28
Napisano 10.07.2014 10:32
if(ilosc_ofert) ilosc_ofert--;
?
#29
Napisano 10.07.2014 10:36
Nie potrzeba Ci ifa, skoro ktoś usuwa przedmiot z rynku, to wartość zmiennej ilosc_ofert musi być większa od 0 Ja bym dodał taką linijkę: ilosc_ofert -= 1;
Masz także buga w funkcji CallBack
public CallBack(id, menu, item) { if(item == 0 || item == 1) return ITEM_DISABLED return ITEM_DISABLED; }
Funkcja zawsze zwraca wartość ITEM_DISABLED więc po co instrukcja warunkowa?
Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 10:37
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#30
Napisano 10.07.2014 10:42
Poza tym, od tego do czego Ty używasz kodu np
format(tytul, charsmax(tytul), "Opis : \r[%s]^n^n\wCzy chcesz kupic ten Perk?", opis) menu_additem(menu, tytul, _, _, cbb);
Istnieje funkcja menu_addtext
Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 10:43
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#31
Napisano 10.07.2014 12:48
Nie potrzeba Ci ifa, skoro ktoś usuwa przedmiot z rynku, to wartość zmiennej ilosc_ofert musi być większa od 0 Ja bym dodał taką linijkę: ilosc_ofert -= 1;
To tak w odniesieniu do tego:
if(!iPlayer[id2[id]][PLAYER_PERK_ID]) { client_print(id, print_center, "Perk zostal juz kupiony"); Rynek_Kupno(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Chciałem mieć pewność, że nie będzie problemów z menu i ilością ofert, dlatego zostawiłem to profilaktycznie
Poza tym, od tego do czego Ty używasz kodu np
format(tytul, charsmax(tytul), "Opis : \r[%s]^n^n\wCzy chcesz kupic ten Perk?", opis)
menu_additem(menu, tytul, _, _, cbb);
Istnieje funkcja menu_addtext
Niestety, z niejasnych przyczyn nie czyta mi wogóle menu_addtext a kompilator wywala errory i crashuje serwa, stąd też postanowiłem zrobić 2x menu_additem i ograniczyć je CallBackiem
#32
Napisano 10.07.2014 20:39
Gdyby ktoś chciał to zamieszczam moją przerobioną wersję. Wymaga pluginu wytrzymalosc_perku
Lista Zmian:
* 1.3 - dodanie wytrzymałości perku
* - zmiana nazw niektórych funkcji
* - usuniecie remove_quotes z funkcji wystawienie
* - dodanie makra MAX_ITEMS definiującego ile jeden gracz może maksymalnie itemow wystawić na rynku
* - poprawiony sposób wyświetlania menu
* - dodanie więcej informacji podczas zakupu perka
Załączone pliki
Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 20:40
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#33
Napisano 25.07.2014 21:58
Dasz rade zrobić to na dwa sloty na perki by cypis ?
#34
#35
Napisano 14.08.2014 10:22
wszystko się da, ale na razie mam mało czasu. Jak wynajdę go trochę to pokombinuje
#36
Napisano 14.08.2014 11:24
Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500
#37
Napisano 19.08.2014 10:06
Trzeba użyć dynamicznych tablic, czego u mnie nie ma - możesz użyć sma SeeK'a - usuń tylko wytrzymałość
#38
Napisano 19.08.2014 13:57
opcja na wystawianie kilku perków bez wytrzymałości
#define MAX_VALUE 200 // maxymalna cena za perk#define MAX_ITEMS 3 // maksymalna ilosc wystawioncyh perkow przez jednego graczaZałączone pliki
#39
Napisano 20.08.2014 08:06
Ja bym chciał to mieć w tym : COD_Rynek_Monety_Dolary.sma
Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500
#40
Napisano 23.08.2014 22:51
Gdyby ktoś chciał to zamieszczam moją przerobioną wersję. Wymaga pluginu wytrzymalosc_perku
Lista Zmian:
* 1.3 - dodanie wytrzymałości perku
* - zmiana nazw niektórych funkcji
* - usuniecie remove_quotes z funkcji wystawienie
* - dodanie makra MAX_ITEMS definiującego ile jeden gracz może maksymalnie itemow wystawić na rynku
* - poprawiony sposób wyświetlania menu
* - dodanie więcej informacji podczas zakupu perka
ogranicznik ceny perku nie działa można za 0 monet wystawić i za wiecej niż w pluginie ustawione
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych