Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

COD RynekPozwala na handel perkami pomiędzy graczami (kupno, sprzedaż)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#21 rMentos

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2014 18:28

i też widzę problem że jak posiadamy perk to jak kupimy to perk przepada nam. tak samo jak wystawimy to już go cofnąć nie możemy bo on do nas nie wraca.



#22 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.07.2014 20:07


jak posiadamy perk to jak kupimy to perk przepada nam

 

No a co ma się ze starym perkiem dziać? xD

 


jak wystawimy to już go cofnąć nie możemy bo on do nas nie wraca

 

Jeśli chcesz, aby perk po usunięciu do Ciebie wracał, to podmień public Rynek_Usun_Handler na ten:

public Rynek_Usun_Handler(id, menu, item)
{
 
if(item == MENU_EXIT || item == 1)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
cod_set_user_perk(id, iPlayer[id]][PLAYER_PERK_ID]);
iPlayer[id][PLAYER_PERK_PRICE] = 0;
iPlayer[id][PLAYER_PERK_ID] = 0;
iPlayer[id][PLAYER_PERK_NAME] = 0;
iPlayer[id][PLAYER_PERK_VALUE] = 0;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Perk pomyslnie usuniety z rynku.", PREFIX)
Rynek(id);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
} 

  • +
  • -
  • 2

#23 rMentos

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2014 20:11

 


jak posiadamy perk to jak kupimy to perk przepada nam

 

No a co ma się ze starym perkiem dziać? xD

 

 

żeby nie było tak aby ktoś monet nie tracił to lepiej już aby ten co kupimy wchodził w miejsce tego starego.



#24 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.07.2014 20:15


żeby nie było tak aby ktoś monet nie tracił to lepiej już aby ten co kupimy wchodził w miejsce tego starego.

 

Yyy a co się aktualnie robi?


  • +
  • -
  • 0

#25 rMentos

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2014 20:20

no jak pisałem, posiadamy perk i gdy kupimy to ten perk kupiony z rynku jakby przepada czyli nie dostajemy go. :P



#26 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 06.07.2014 20:37

Niemożliwe

 

Wchodziłem właśnie na serwer i ze zniedpowierzaniem sprawdziłem to, lecz kupiony perk poprawnie zastępuje miejsce starego.

 

Jeśli masz problem zapraszam na PW


  • +
  • -
  • 0

#27 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 10.07.2014 10:29

Masz buga w funkcji Rynek_Usun_Handler

 

Przy usuwaniu perku z rynku plugin nie dekrementuje wartości zmiennej ilosc_ofert. Skutków w funkcjonowaniu pluginu to nie ma praktycznie żadnych, ponieważ nigdzie z tej zmiennej nie korzystasz ( oprócz sprawdzania, czy na rynku istnieje chociaż jeden perk )


Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 10:35

  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#28 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.07.2014 10:32

if(ilosc_ofert) ilosc_ofert--;

?


  • +
  • -
  • 0

#29 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 10.07.2014 10:36

Nie potrzeba Ci ifa, skoro ktoś usuwa przedmiot z rynku, to wartość zmiennej ilosc_ofert musi być większa od 0 ;) Ja bym dodał taką linijkę: ilosc_ofert -= 1;

 

Masz także buga w funkcji CallBack

public CallBack(id, menu, item)
{
	if(item == 0 || item == 1)	return ITEM_DISABLED
	return ITEM_DISABLED;
}

Funkcja zawsze zwraca wartość ITEM_DISABLED więc po co instrukcja warunkowa?


Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 10:37

  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#30 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 10.07.2014 10:42

Poza tym, od tego do czego Ty używasz kodu np

format(tytul, charsmax(tytul), "Opis : \r[%s]^n^n\wCzy chcesz kupic ten Perk?", opis)
menu_additem(menu, tytul, _, _, cbb);

Istnieje funkcja menu_addtext


Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 10:43

  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#31 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 10.07.2014 12:48

Nie potrzeba Ci ifa, skoro ktoś usuwa przedmiot z rynku, to wartość zmiennej ilosc_ofert musi być większa od 0  Ja bym dodał taką linijkę: ilosc_ofert -= 1;

 
To tak w odniesieniu do tego:
 

if(!iPlayer[id2[id]][PLAYER_PERK_ID])
{
client_print(id, print_center, "Perk zostal juz kupiony");
Rynek_Kupno(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Chciałem mieć pewność, że nie będzie problemów z menu i ilością ofert, dlatego zostawiłem to profilaktycznie

 


Poza tym, od tego do czego Ty używasz kodu np
format(tytul, charsmax(tytul), "Opis : \r[%s]^n^n\wCzy chcesz kupic ten Perk?", opis)
menu_additem(menu, tytul, _, _, cbb);
Istnieje funkcja menu_addtext

 

Niestety, z niejasnych przyczyn nie czyta mi wogóle menu_addtext a kompilator wywala errory i crashuje serwa, stąd też postanowiłem zrobić 2x menu_additem i ograniczyć je CallBackiem


  • +
  • -
  • 0

#32 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 10.07.2014 20:39

Gdyby ktoś chciał to zamieszczam moją przerobioną wersję. Wymaga pluginu wytrzymalosc_perku

Lista Zmian:

* 1.3 - dodanie wytrzymałości perku

 *     - zmiana nazw niektórych funkcji

 *     - usuniecie remove_quotes z funkcji wystawienie

 *     - dodanie makra MAX_ITEMS definiującego ile jeden gracz może maksymalnie itemow wystawić na rynku

 *     - poprawiony sposób wyświetlania menu

 *     - dodanie więcej informacji podczas zakupu perka

 

Załączone pliki


Użytkownik SeeK edytował ten post 10.07.2014 20:40

  • +
  • -
  • 4
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#33 Boat

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Mielno
Offline

Napisano 25.07.2014 21:58

Dasz rade zrobić to na dwa sloty na perki by cypis ?


  • +
  • -
  • 1

#34 ILoveFootball

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:63
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Dalekooo
Offline

Napisano 14.08.2014 10:16

Podtrzymuję pytanie...

 


Da rade zrobić to na dwa sloty na perki  ?

Chcesz pograć na jakimś serwerze na którym nie będziesz się nudzić?
Wbijaj Najlepszy Serwer Counter-Strike 1.6 COD:MW3 | 401 Lvl.
Nie Pożałujesz !!
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Cs-Scription.xaa.pl


#35 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 14.08.2014 10:22

wszystko się da, ale na razie mam mało czasu. Jak wynajdę  go  trochę to pokombinuje

 


  • +
  • -
  • 1

#36 Mrowa .

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:176
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Bąków
Offline

Napisano 14.08.2014 11:24

Jak zrobic zeby jeden gracz mógł wystawic z 5 perków , a nie tylko 1 max az ktos kupi ?

Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500


#37 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.08.2014 10:06

Trzeba użyć dynamicznych tablic, czego u mnie nie ma - możesz użyć sma SeeK'a - usuń tylko wytrzymałość


  • +
  • -
  • 0

#38 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 19.08.2014 13:57

opcja na wystawianie kilku perków bez wytrzymałości

#define MAX_VALUE 200 // maxymalna cena za perk

#define MAX_ITEMS 3 // maksymalna ilosc wystawioncyh perkow przez jednego gracza

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#39 Mrowa .

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:176
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Bąków
Offline

Napisano 20.08.2014 08:06

Ja bym chciał to mieć w tym : COD_Rynek_Monety_Dolary.sma


Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500


#40 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 23.08.2014 22:51

Gdyby ktoś chciał to zamieszczam moją przerobioną wersję. Wymaga pluginu wytrzymalosc_perku

Lista Zmian:

* 1.3 - dodanie wytrzymałości perku

 *     - zmiana nazw niektórych funkcji

 *     - usuniecie remove_quotes z funkcji wystawienie

 *     - dodanie makra MAX_ITEMS definiującego ile jeden gracz może maksymalnie itemow wystawić na rynku

 *     - poprawiony sposób wyświetlania menu

 *     - dodanie więcej informacji podczas zakupu perka

ogranicznik ceny perku nie działa można za 0 monet wystawić i za wiecej niż w pluginie ustawione


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg