Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwne zachowanie medelu po podmianie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.06.2014 23:57

Hmm, nie rozumiem, jak ustawiam w_ model to na konkretnym encie.

W moim rozumowaniu znajdziesz takie pojęcia:

 

Zwykły model --> model choinki,gracza,piłki,leżącej broni(_w) :D

Model niezwykły (zazwyczaj submodel) --> Beret na łbie,paka (ale tylko na plecach),model broni(v_,p_)

 

 

Napisałbyś przykład mniej więcej jak to by miało wyglądać? Nie musi być w pełni działający plugin, wystarczy pseudokod.

Trochę dzisiaj posprawdzałem i niestety nie można uzyć ham'a do podmiany modelu p_ :(

 

Za to omnąłem porównywanie stringów (głupim sposobem) + o dziwo udało się wypersfadowac id broni z weaponbox'a xD

Ten sposób zadziała na wszystkie bronie ze slota 1 (nie chciało mi sie robić na więcej :D)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#22 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.06.2014 09:21

A podajcie panowie wersje silników na których to testujecie? Również z tych testów lokalnych.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#23 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 26.06.2014 14:02

A podajcie panowie wersje silników na których to testujecie? Również z tych testów lokalnych.

Ja to sprawdzałem na 2 wersjach HLDS'a z SteamCMD, jedna to na 100% 6027 drugiej nie mam teraz jak sprawdzić.

 

@BlackPerfum dzięki za kod być może jeszcze w tym tygodniu przepisze plugin i go bardziej zoptymalizuję bo jeszcze zauważyłem że kilka dość drastycznych błędów popełniłem.

 

Wracając jeszcze do problemu, znajomy podpowiedział mi, a w zasadzie to przypomniał o czymś takim jak CurWeapon, w nim raczej poprawnie powinno już dać się wykryć kiedy broń wchodzi w stan zoom'a i kiedy z niego wychodzi. Gdyby była w zoomie można ustawić standardowy model, a gdy nie jest ustawić customowy. I teraz nie wiem czy nie zacząć przypadkiem podmieniać modeli w CurWeapon. Ewentualnie coś zakombinować aby połączyć te medoty, np w curweapon tylko sprawdzać czy jest zoom jeśli jest to dopiero podmieniać model a jak nie to nic nie robić, w tedy bez zooma wykonywałaby się tylko 1 instrukcja warunkowa.

Może nawet dałoby się zarejestrować event CurWeapon tylko na broń w których jest problem z zoomem, co by też zmniejszyło częstotliwość jego wykonywania, ale teraz nie pamiętam czy jest taka możliwość i chyba nie ma :/


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#24 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.06.2014 12:47

A podajcie panowie wersje silników na których to testujecie? Również z tych testów lokalnych

6027 & 6153(lan)  & 5787


CurWeapon, w nim raczej poprawnie powinno już dać się wykryć kiedy broń wchodzi w stan zoom'a i kiedy z niego wychodzi
Nie da się tak bo gracz najpierw strzela później zmienia zooma a nawet jak podmieniałem model w primary attack to przerywało aimacje strzelania (ale model był) następnie nie dało sie wykryć kiedy zoom sie automatycznie właczał po strzale to użyłem set_task'a z czasem następnego primaryattack (bo wtedy się zoom pojawia) ale używanie set_task jest beee i tego nie lubimy dlatego musiał bym miec więcej czasu na testowanie a go nie mam :(

 

Tzn. CurWeapon ci nie pomoże :(


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#25 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.07.2014 11:42


Trochę dzisiaj posprawdzałem i niestety nie można uzyć ham'a do podmiany modelu p_ :(

Dziś zabrałem się za optymalizację tego pluginu i lekka jego modyfikację pytanie tylko czy w tym miejscu to jest literówka czy faktycznie chciałeś w ham drop item podmieniać model p_ bo ja bym wolał podmieniać model w_ :P

 


Za to omnąłem porównywanie stringów (głupim sposobem) + o dziwo udało się wypersfadowac id broni z weaponbox'a xD

Ten sposób zadziała na wszystkie bronie ze slota 1 (nie chciało mi sie robić na więcej :D)

Mógłbyś troszkę przybliżyć jak działa ten twój sposób który pozwala pominąć sprawdzanie stringów, bo mniej więcej rozumiem, ale nie do końca wiem czemu tak a nie inaczej :P najbardziej zgubiły mnie offsety w get_pdata.


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#26 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 01.07.2014 13:59

Dziś zabrałem się za optymalizację tego pluginu i lekka jego modyfikację pytanie tylko czy w tym miejscu to jest literówka czy faktycznie chciałeś w ham drop item podmieniać model p_ bo ja bym wolał podmieniać model w_

Tak literówka haha.gif
 

Mógłbyś troszkę przybliżyć jak działa ten twój sposób który pozwala pominąć sprawdzanie stringów, bo mniej więcej rozumiem, ale nie do końca wiem czemu tak a nie inaczej najbardziej zgubiły mnie offsety w get_pdata.

Niestety nigdzie nazwy tego offsetu nie mogłem znaleźć to machnąłem liczbę haha.gif Tak już tłumaczę:

Interesuje nas ta linijka:
new weapon
if(pev_valid(id) != 2 || pev_valid((weapon = get_pdata_cbase(id,35,4))) != 2 || get_pdata_int(weapon,m_iId,4) != CSW_AWP)	return FMRES_IGNORED
Rozłoże to na części i od razu opiszę:
new weapon	//Tworze zmienną xD (tak niespodziewałeś siie tego)

if(pev_valid(id) != 2)	return FMRES_IGNORED
//Sprawdzam czy byt któremu jest ustwiany model posiada dane pdata (dodatkowo czy jest poprawny)

weapon = get_pdata_cbase(id,35,4)
//Zapisuje do zmiennej "weapon" id bytu broni ze lota nr.1 
//Jak pisałem nie mogłem znaleźć nazwy offsetu a do sdk chwilowo dostępu nie mam :(

if(pev_valid(weapon) != 2)	return FMRES_IGNORED
//Sprawdzam czy byt broni w weaponbox'ie posiada dane pdata (dodatkowo czy jest poprawny)

if(get_pdata_int(weapon,m_iId,4) != CSW_AWP)	return FMRES_IGNORED
//Sprawdzam czy byt broni to awp xD
Potestowałem chwilę nad zoomem i może jeszcze dzisiaj polepszę fix'a do zoom'a ale możę
  • +
  • -
  • 2
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#27 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.07.2014 16:14


//Jak pisałem nie mogłem znaleźć nazwy offsetu a do sdk chwilowo dostępu nie mam :(

W sdk te offsety są opisane? Ogólnie taki mały offtop, może wiesz coś na temat pisania modułów pod dla amxx'a?


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych