Dziś zabrałem się za optymalizację tego pluginu i lekka jego modyfikację pytanie tylko czy w tym miejscu to jest literówka czy faktycznie chciałeś w ham drop item podmieniać model p_ bo ja bym wolał podmieniać model w_
Tak literówka
Mógłbyś troszkę przybliżyć jak działa ten twój sposób który pozwala pominąć sprawdzanie stringów, bo mniej więcej rozumiem, ale nie do końca wiem czemu tak a nie inaczej najbardziej zgubiły mnie offsety w get_pdata.
Niestety nigdzie nazwy tego offsetu nie mogłem znaleźć to machnąłem liczbę
Tak już tłumaczę:
Interesuje nas ta linijka:
new weapon
if(pev_valid(id) != 2 || pev_valid((weapon = get_pdata_cbase(id,35,4))) != 2 || get_pdata_int(weapon,m_iId,4) != CSW_AWP) return FMRES_IGNORED
Rozłoże to na części i od razu opiszę:
new weapon //Tworze zmienną xD (tak niespodziewałeś siie tego)
if(pev_valid(id) != 2) return FMRES_IGNORED
//Sprawdzam czy byt któremu jest ustwiany model posiada dane pdata (dodatkowo czy jest poprawny)
weapon = get_pdata_cbase(id,35,4)
//Zapisuje do zmiennej "weapon" id bytu broni ze lota nr.1
//Jak pisałem nie mogłem znaleźć nazwy offsetu a do sdk chwilowo dostępu nie mam :(
if(pev_valid(weapon) != 2) return FMRES_IGNORED
//Sprawdzam czy byt broni w weaponbox'ie posiada dane pdata (dodatkowo czy jest poprawny)
if(get_pdata_int(weapon,m_iId,4) != CSW_AWP) return FMRES_IGNORED
//Sprawdzam czy byt broni to awp xD
Potestowałem chwilę nad zoomem i może jeszcze dzisiaj polepszę fix'a do zoom'a ale
możę
Chcesz napisać do mnie na
PW to:
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują