Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Naprawa jednej klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GM.Shooter

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 22.06.2014 09:25

Prosiłbym o naprawę tej klasy, ponieważ nie działa 1/1 z HE.

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
 
new const nazwa[] = "Rambo (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma M4A1,1/1 z AWP, 1/1 z HE, podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1 <<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Shooter");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Shootera.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Synek! Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND) 
moze_skoczyc[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
 
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!ma_klase[idattacker])
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
 
}

b_350_20_191919_191919_BCBCBC_191919.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

Zapraszam na www.Cs-Shoot.Eu


#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 22.06.2014 09:29

http://amxx.pl/pastebin/4cxwsmk1bb5w/
 

Nie testowane.
Łap.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 GM.Shooter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 22.06.2014 11:33

Wyskakuje taki error w logach:

L 06/22/2014 - 12:30:28: [HAMSANDWICH] Invalid parameter number, got 8, expected 5
L 06/22/2014 - 12:30:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_rambopremium.amxx")
L 06/22/2014 - 12:30:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SetHamParamFloat")
L 06/22/2014 - 12:30:28: [AMXX]    [0] codclass_rambopremium_2339822.sma::TakeDamage (line 127)

b_350_20_191919_191919_BCBCBC_191919.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

Zapraszam na www.Cs-Shoot.Eu


#4 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 22.06.2014 12:00

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#5 GM.Shooter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 22.06.2014 13:06

1/1 z awp działa, ale 1/1 z he niestety nie działa.


b_350_20_191919_191919_BCBCBC_191919.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

Zapraszam na www.Cs-Shoot.Eu


#6 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 22.06.2014 18:03

Praktycznie nie wchodzę na to forum, ale z ciekawości chce zobaczyć czy coś pamiętam ze skryptowania ;x

 

Sprawdź.

 

http://amxx.pl/pastebin/korxq3oj21zu/


  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych