Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak wymusić zmienie broni graczowi?


Najlepsza odpowiedź Puchate, 19.06.2014 14:10

engclient_cmd(id, "weapon_ak47")

 

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.06.2014 13:43

Czyli jak po prostu zmienić broń.

 

Gracz trzyma pistolet, a ja chcę mu zmienić na karabin xD

szukałem po google, niestety nic nie znalazłem. ;]

 

 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.06.2014 14:10   Najlepsza odpowiedź

engclient_cmd(id, "weapon_ak47")

 

 


  • +
  • -
  • 1

#3 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 19.06.2014 15:18

ewentualnie

client_cmd(id, "slot1; wait; +attack1; wait; -attack1;")

do sprawdzenia.


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 19.06.2014 15:45

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.06.2014 15:35

Jest też możliwa taka kombinacja:

//wid to id bytu broni (nie mylić z CSW_*)
set_pdata_cbase(id,373,wid,5)
ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, wid)

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.06.2014 16:30

set_pdata_cbase(id,373,wid,5)

A cóż magiczne 373 znaczy? Tak ciężko zadeklarować m_pActiveItem i podać tutaj stałą, albo najlepiej dołączyć pełen plik ze stałymi offsetów? Podasz stałą i od razu widzi ktoś, kto czyta ten kod do czego służy ta linia, nie podasz to sięzastanawia co właściwie ustawiasz w tym miejscu graczowi...
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.06.2014 17:07

Przepraszam :( Już tłumaczę:
 
Zatem ta niezwykła linia:

set_pdata_cbase(id,373,wid,5)

Odpowiada za ustawienie aktualnie aktywnego przedmiotu (w cs'ie broni)

set_pdata_cbase

• id - id gracza 1~32 (gracz u którego ma zostać zmieniona broń)

• 373 - offset aktualnie aktywnej broni pod nazwą m_pActiveItem z dlls/player.h (lub tu http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/)

• wid - id bytu broni (broń która ma być ukazana graczu)

• 5 - wartość dodawana do offsetu (czyli u nas 373) jeśli serwer stoji na linux'ie więcej tutaj http://amxx.pl/topic/57446-offsety-pdata/

 

W swoim kodzie nigdy nie deklaruje stałych z pdata :D jakoś wolę cyfry niż literki ale rozumiem mało ludzi tak ma bo to niezbyt fajne


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych