Tak jak w temacie. Szukam funkcji, która pomoże mi zrobić coś takiego, np. wartość 1 daje szansę 2%, 2 daje 4%, 3 daje 6% itd. Próbowałem zrobić coś z random_num, ale czego bym tam nie wpisywał to szansa malała. Z góry dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Czym większa liczba, tym większa szansa na coś
Najlepsza odpowiedź Drago36, 21.05.2014 20:36
Hmm?
if(mam_moc1[id]) { random(100) <= 2 // wartosc/zmienna da szanse 2% } if(mam_moc2[id]) { random(100) <= 4 // ta 4% }Przejdź do postu
#1
Napisano 21.05.2014 19:46
#2
Napisano 21.05.2014 20:36 Najlepsza odpowiedź
Hmm?
if(mam_moc1[id]) { random(100) <= 2 // wartosc/zmienna da szanse 2% } if(mam_moc2[id]) { random(100) <= 4 // ta 4% }
#3
Napisano 21.05.2014 23:31
Opisz dokladnie o co chodzi ci z ta szansa... bo gdzies kiedys w swojej pracy robilem cos podobnego
#4
Napisano 22.05.2014 08:57
A nie lepiej:
new Players[32], Num; get_players(Players, Num); random(100) <= Num; //Taki procent jaka liczba graczy (np. przy 10 graczach 10%)
Ale nie jestem pewny czy zadziała
Użytkownik Danny OK edytował ten post 22.05.2014 08:58
Battlefield 2 Exp Mod
#5
Napisano 22.05.2014 11:56
if(random(100) < 40) // 40% szansy, że się spełni
if(random(100) < 30) // 30% szansy
Więc po prostu podstawiasz za 30, 40, itd. jakąś swoją wartość, czyli tak jak chcesz to "2 * twoja_wartość".
Podobnych tematów było już sporo, następne trzeba będzie po prostu zamykać.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 22.05.2014 14:37
Podobnych tematów było już sporo, następne trzeba będzie po prostu zamykać.
Szukałem tego, ale nie mogłem znaleźć. Dzięki za pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych