jak naprawić te błędy? w plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new origin[33][3];
new originn[33][3];
new uzyl[33];
new namierzony[33];
new naznaczony[33];
new const nazwa[] = "RikiMaru";
new const opis[] = "Umiejętności: teleportować tyłu.";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/naznaczony.wav")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
new ofiara, body;
new Float:fVec[3];
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(uzyl[id])
{
client_print(id, print_center, "Juz uzyles ta umiejetnosc")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!namierzony[id])
{
get_user_aiming(id, ofiara, body)
naznaczony[id] = ofiara;
namierzony[id] = 1;
client_cmd(id, "spk misc/naznaczony.wav")
client_print(id, print_center, "Naznaczyles obiekt!")
}
else
{
if(!is_user_alive(naznaczony[id]))
{
client_print(id, print_center, "Obiekt nie zyje. Wybierz inny cel!")
namierzony[id] = 0;
}
get_user_origin(id, originn[id])
get_user_origin(naznaczony[id], origin[id])//pobieranie pozycji
pev(naznaczony[id], pev_v_angle, fVec );
fVec[2] = -fVec[2];
//Znormalizowany wektor przeciwny do wektora wzroku
angle_vector( fVec, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVec );
//przedіuїony do 50 jednostek
fVec[0] *= 50.0;
fVec[1] *= 50.0;
fVec[2] *= 50.0;
origin[id][0] += floatround(fVec[0])
origin[id][1] += floatround(fVec[1]) - 125
origin[id][2] += floatround(fVec[2]) + 20
set_user_origin(id, origin[id])
Sprawdz(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Sprawdz(id)
{
if(is_player_stuck(id))
{
client_print(id, print_center, "Pozycja nieosiagalna!")
set_user_origin(id, originn[id])
}
else
{
uzyl[id] = 1;
client_print(id, print_center, "Faza taktyczna zakonczona")
}
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = 0;
naznaczony[id] = 0;
namierzony[id] = 0;
origin[id][0] = 0;
origin[id][1] = 0;
origin[id][2] = 0;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
stock bool:is_player_stuck(id)
{
static Float:fOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, 0);
if(get_tr2(0, TR_StartSolid)
|| get_tr2(0, TR_AllSolid)
|| !get_tr2(0, TR_InOpen))
return true;
return false;
}
błędy:
L 05/19/2014 - 16:08:20: Invalid player id 0L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_RikiMaru.amxx", version "1.0")L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_origin")L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] [0] codclass_RikiMaru.sma::cod_class_skill_used (line 76)


Dodatki SourceMod













