Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Run time error 10: native error (native "get_user_origin")

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 apTmusic

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Steam:steam
  • Imię:Artem
  • Lokalizacja:Ukraine
Offline

Napisano 19.05.2014 14:26

jak naprawić te błędy? w plugin

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new origin[33][3];
new originn[33][3];
new uzyl[33];
new namierzony[33];
new naznaczony[33];

new const nazwa[]   = "RikiMaru";
new const opis[]    = "Umiejętności: teleportować tyłu.";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/naznaczony.wav")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	new ofiara, body;
	new Float:fVec[3];
	
	if(!is_user_alive(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(uzyl[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Juz uzyles ta umiejetnosc")
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!namierzony[id])
	{
		get_user_aiming(id, ofiara, body)
		naznaczony[id] = ofiara;
		namierzony[id] = 1;
		client_cmd(id, "spk misc/naznaczony.wav")
		client_print(id, print_center, "Naznaczyles obiekt!")
	}
	else
	{
		if(!is_user_alive(naznaczony[id]))
		{
		client_print(id, print_center, "Obiekt nie zyje. Wybierz inny cel!")
		namierzony[id] = 0;
		}
		get_user_origin(id, originn[id])
		get_user_origin(naznaczony[id], origin[id])//pobieranie pozycji
		pev(naznaczony[id], pev_v_angle, fVec ); 
		fVec[2] = -fVec[2];

		//Znormalizowany wektor przeciwny do wektora wzroku
		angle_vector( fVec, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVec );

		//przedіuїony do 50 jednostek
		fVec[0] *= 50.0;
		fVec[1] *= 50.0;
		fVec[2] *= 50.0;
		origin[id][0] += floatround(fVec[0])
		origin[id][1] += floatround(fVec[1]) - 125
		origin[id][2] += floatround(fVec[2]) + 20
		set_user_origin(id, origin[id])
		Sprawdz(id)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Sprawdz(id)
{
	if(is_player_stuck(id))
	{
		client_print(id, print_center, "Pozycja nieosiagalna!")
		set_user_origin(id, originn[id])
	}
	else
	{
		uzyl[id] = 1;
		client_print(id, print_center, "Faza taktyczna zakonczona")
	}
}	
public ResetHUD(id)
{
	uzyl[id] = 0;
	naznaczony[id] = 0;
	namierzony[id] = 0;
	origin[id][0] = 0;
	origin[id][1] = 0;
	origin[id][2] = 0;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

stock bool:is_player_stuck(id) 
{
	static Float:fOrigin[3];
	
	pev(id, pev_origin, fOrigin);


	engfunc(EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, 0);

	

	if(get_tr2(0, TR_StartSolid) 

			|| get_tr2(0, TR_AllSolid) 

			|| !get_tr2(0, TR_InOpen))

	return true;

	

	return false;

}

błędy:

 

L 05/19/2014 - 16:08:20: Invalid player id 0
L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_RikiMaru.amxx", version "1.0")
L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_origin")
L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX]    [0] codclass_RikiMaru.sma::cod_class_skill_used (line 76)

 

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych