jak naprawić te błędy? w plugin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new origin[33][3]; new originn[33][3]; new uzyl[33]; new namierzony[33]; new naznaczony[33]; new const nazwa[] = "RikiMaru"; new const opis[] = "Umiejętności: teleportować tyłu."; new const bronie = (1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { precache_sound("misc/naznaczony.wav") } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_skill_used(id) { new ofiara, body; new Float:fVec[3]; if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(uzyl[id]) { client_print(id, print_center, "Juz uzyles ta umiejetnosc") return PLUGIN_CONTINUE; } if(!namierzony[id]) { get_user_aiming(id, ofiara, body) naznaczony[id] = ofiara; namierzony[id] = 1; client_cmd(id, "spk misc/naznaczony.wav") client_print(id, print_center, "Naznaczyles obiekt!") } else { if(!is_user_alive(naznaczony[id])) { client_print(id, print_center, "Obiekt nie zyje. Wybierz inny cel!") namierzony[id] = 0; } get_user_origin(id, originn[id]) get_user_origin(naznaczony[id], origin[id])//pobieranie pozycji pev(naznaczony[id], pev_v_angle, fVec ); fVec[2] = -fVec[2]; //Znormalizowany wektor przeciwny do wektora wzroku angle_vector( fVec, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVec ); //przedіuїony do 50 jednostek fVec[0] *= 50.0; fVec[1] *= 50.0; fVec[2] *= 50.0; origin[id][0] += floatround(fVec[0]) origin[id][1] += floatround(fVec[1]) - 125 origin[id][2] += floatround(fVec[2]) + 20 set_user_origin(id, origin[id]) Sprawdz(id) } return PLUGIN_CONTINUE; } public Sprawdz(id) { if(is_player_stuck(id)) { client_print(id, print_center, "Pozycja nieosiagalna!") set_user_origin(id, originn[id]) } else { uzyl[id] = 1; client_print(id, print_center, "Faza taktyczna zakonczona") } } public ResetHUD(id) { uzyl[id] = 0; naznaczony[id] = 0; namierzony[id] = 0; origin[id][0] = 0; origin[id][1] = 0; origin[id][2] = 0; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } stock bool:is_player_stuck(id) { static Float:fOrigin[3]; pev(id, pev_origin, fOrigin); engfunc(EngFunc_TraceHull, fOrigin, fOrigin, 0, (pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id, 0); if(get_tr2(0, TR_StartSolid) || get_tr2(0, TR_AllSolid) || !get_tr2(0, TR_InOpen)) return true; return false; }
błędy:
L 05/19/2014 - 16:08:20: Invalid player id 0L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_RikiMaru.amxx", version "1.0")L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_origin")L 05/19/2014 - 16:08:20: [AMXX] [0] codclass_RikiMaru.sma::cod_class_skill_used (line 76)