[FAKEMETA] Invalid entity [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") Run time error 10: native error (native "pev") [0] QTM_CodMod.sma::fm_give_item (line 1694) [1] QTM_CodMod.sma::DajBronie (line 353) [2] QTM_CodMod.sma::Odrodzenie (line 301)
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id)) <= line 301
return HAM_IGNORED;
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(1.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return HAM_IGNORED;
}
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return HAM_IGNORED;
}
public UstawNowaKlase(id)
{
new ret;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
DestroyForward(forward_handle);
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
DestroyForward(forward_handle);
if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
if(ret == 4)
{
klasa_gracza[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE; <= line 353
}
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{ <= line 1694
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}
public DajBronie(id)
{
for(new i=1; i < 32; i++)
{
if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}
if(gracz_ma_tarcze[id])
fm_give_item(id, "weapon_shield");
if(gracz_ma_noktowizor[id])
cs_set_user_nvg(id, 1);
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}
stock fm_give_item(index, const item[])
{
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
if (!pev_valid(ent))
return 0;
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return -1;
}
Użytkownik Arbitralny edytował ten post 10.05.2014 18:49


Dodatki SourceMod













