[FAKEMETA] Invalid entity [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") Run time error 10: native error (native "pev") [0] QTM_CodMod.sma::fm_give_item (line 1694) [1] QTM_CodMod.sma::DajBronie (line 353) [2] QTM_CodMod.sma::Odrodzenie (line 301)
public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id)) <= line 301 return HAM_IGNORED; if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(1.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if(nowa_klasa_gracza[id]) UstawNowaKlase(id); if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return HAM_IGNORED; } DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return HAM_IGNORED; }
public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; <= line 353 } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; UstawPerk(id, 0, 0, 0); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Twoj perk ulegl zniszczeniu."); WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len) { if(klasa <= ilosc_klas) { <= line 1694 param_convert(2); copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]); } }
public DajBronie(id) { for(new i=1; i < 32; i++) { if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id])) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); fm_give_item(id, weaponname); } } if(gracz_ma_tarcze[id]) fm_give_item(id, "weapon_shield"); if(gracz_ma_noktowizor[id]) cs_set_user_nvg(id, 1); new weapons[32]; new weaponsnum; get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum); for(new i=0; i<weaponsnum; i++) if(is_user_alive(id)) if(maxAmmo[weapons[i]] > 0) cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]); }
stock fm_give_item(index, const item[]) { if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10)) return 0; new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item)); if (!pev_valid(ent)) return 0; new Float:origin[3]; pev(index, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); new save = pev(ent, pev_solid); dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index); if (pev(ent, pev_solid) != save) return ent; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return -1; }
Użytkownik Arbitralny edytował ten post 10.05.2014 18:49