Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Run time error 10: native error (native "pev")

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.05.2014 18:44

[FAKEMETA] Invalid entity
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
Run time error 10: native error (native "pev")
[0] QTM_CodMod.sma::fm_give_item (line 1694)
[1] QTM_CodMod.sma::DajBronie (line 353)
[2] QTM_CodMod.sma::Odrodzenie (line 301)
public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) <= line 301
	return HAM_IGNORED;
	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
	set_task(1.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	
	{
		WybierzKlase(id);
		return HAM_IGNORED;
		
	}
	
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
	PrzydzielPunkty(id);
	
	return HAM_IGNORED;
}
public UstawNowaKlase(id)
{
	new ret;
	
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	if(ret == 4)
	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	}
	
	ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
	
	if(ret == 4)
	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE; <= line 353
		
	}
	
	klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawPerk(id, 0, 0, 0);
	ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
	{ <= line 1694
		param_convert(2);
		copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
	}
}
public DajBronie(id)
{
	for(new i=1; i < 32; i++)
	
	{
		if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
		
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			fm_give_item(id, weaponname);
			
		}
		
	}
	
	if(gracz_ma_tarcze[id])
	fm_give_item(id, "weapon_shield");
	
	if(gracz_ma_noktowizor[id])
	cs_set_user_nvg(id, 1);
	
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
	if(is_user_alive(id))
	if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
	cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}
stock fm_give_item(index, const item[])
{
	if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
	return 0;
	
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
	if (!pev_valid(ent))
	return 0;
	
	new Float:origin[3];
	pev(index, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
	
	new save = pev(ent, pev_solid);
	dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
	if (pev(ent, pev_solid) != save)
	return ent;
	
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
	
	return -1;
}

Użytkownik Arbitralny edytował ten post 10.05.2014 18:49

  • +
  • -
  • 0

#2 ARTRIX

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.05.2014 17:52

Sorka za mały odkop, ale mam ten sam problem.

Zna ktoś może rozwiązanie ? te same logi itp.


  • +
  • -
  • 0

Banownia.eu - U nas zagrasz fairplay ! Posiadamy serwery takie jak: BaseBuilder, DD2, COD i inne.


#3 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 21.06.2014 13:54

Miałem kiedyś taki problem i u mnie wystarczyło dopisać to:

if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;

Oczywiście u siebie musisz to odpowiednio zmodyfikować.


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#4 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 02.08.2014 02:23

masz dodany debug po QTM_CodMod.amxx?


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#5 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.08.2014 01:48

Dziwne pytanie xD


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych