Witam.
Znalazłem taki kod :
Więc chciałbym się dowiedzieć czemu to wygląda tak a nie inaczej? Które części (funkcje) odpowiadają za tę smugę? Prosiłbym aby mi ktoś jak najdokładniej objaśnił co jest czym. Wynagrodzę plusikiem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.05.2014 19:58
Witam.
Znalazłem taki kod :
Więc chciałbym się dowiedzieć czemu to wygląda tak a nie inaczej? Które części (funkcje) odpowiadają za tę smugę? Prosiłbym aby mi ktoś jak najdokładniej objaśnił co jest czym. Wynagrodzę plusikiem
Napisano 09.05.2014 02:43
Za smugę "podążającą za pociskiem, którego nie ma" jest to odpowiredzialne:
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iPlayer) write_byte(TE_TRACER) write_coord(x) write_coord(y) write_coord(z) write_coord_f(fX) write_coord_f(fY) write_coord_f(fZ) message_end()
Teraz co za co jest odpowiedzialne:
message_begin - Odsyłam do dokumentacji
write_byte(TE_TRACER) - Pierwszy parametr/argument (jak kto woli) wiadomości typu SVC_TEMPENTITY
Ten argument jest kluczowy bo to dzięki niemu wiemy jakie wiadomość będzie miała następne argumenty oraz co dana wiadomość będzie robić.
Mała lekturka do poczytania nad opcjami tego argumentu : klik , klik (jest około kilkadziesiąt - kilkaset opcji do wyboru dlatego nie mam zamiaru się rozpisywać)
Teraz szukamy w necie opcji TE_TRACER i dowiadujemy sie że przyjmuje ona jeszcze dodatkowo 6 argumentów typu coord (najzywklejszy int)
Pierwsze 3 paramtery będą przechowywać położenie punktu startu Efektu, a 3 ostatnie będą przechowywać położenie punktu końca Efektu.
Czyli nasze:
write_coord // Pozycja startu x
write_coord // Pozycja startu y
write_coord // Pozycja startu z
write_coord_f // Pozycja końca x
write_coord_f // Pozycja końca y
write_coord_f // Pozycja końca z
write_coord nie różni się niczym od write_coord_f (poza tym że przyjmuje wartość typu float) tylko amxmodx (a może to na innym poziomie jest konwertowane?? Nwm ale wątpie bo do klienta dochodzi wiadomość już przekonwertowana na 100% ) musi dodatkowo przekonwertować typ float na int
(x/y/z)* - To tylko umowne nazwy osi każdy może nazywać je jak chce bo to tylko aliasy
Następnie nie zapominamy o message_end i to tyle trudu.
Napisano 09.05.2014 06:01
Dzięki BlackPerfum za objaśnienie. O coś takiego mi chodziło więc masz plusik :3 Można zamknąć.
Użytkownik KRAKOW edytował ten post 09.05.2014 06:02
|
[ROZWIĄZANE] engfunc - problem z ładowaniem modeli z listy wczytanej z plikuNapisany przez Sooldierr, 29.03.2020 file, precache, model i 2 więcej |
|
|||
Pytanie odnośnie modeliNapisany przez gravis19988, 19.11.2019 model, hlmv, cs, 1.6 |
|
||||
Menu wyboru modelu dla SVipaPotrzebuje pluginu na menu Napisany przez nielot, 20.08.2019 vip, svip, model, menu, jailbreak |
|
||||
Problem o model nożaproblem z dziwnym pojawieniem sie modelu Napisany przez TekLak, 15.08.2019 nóż, weird, bug, model, knife |
|
||||
Zombie Plague 4.3
Dodanie modelu noża dla vipaNapisany przez Inventer, 28.11.2018 zombie plague 4.3, modyfikacja i 3 więcej |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych