Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Smuga za pociskiem - objaśnienieChciałbym się dowiedzieć więcej o danym kodzie

smuga model message begin kod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KRAKOW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.05.2014 19:58

Witam.

Znalazłem taki kod :

Wklejka aye2fqew9svj(smuga) dodana przez KRAKOW, 08.05.2014 19:53
1.
/*	Formatright 
	

 

Więc chciałbym się dowiedzieć czemu to wygląda tak a nie inaczej? Które części (funkcje) odpowiadają za tę smugę? Prosiłbym aby mi ktoś jak najdokładniej objaśnił co jest czym. Wynagrodzę plusikiem :)


  • +
  • -
  • 0

#2 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 08.05.2014 20:00

Wszystko odpowiada za kolory nie masz czegos takiego jak

color - red :D 

Masz kilka funkcji za to . :)


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 09.05.2014 02:43

Za smugę "podążającą za pociskiem, którego nie ma" jest to odpowiredzialne:

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iPlayer)
write_byte(TE_TRACER)
write_coord(x)
write_coord(y)
write_coord(z)
write_coord_f(fX) 
write_coord_f(fY) 
write_coord_f(fZ) 
message_end()

Teraz co za co jest odpowiedzialne: 

 

message_begin - Odsyłam do dokumentacji

 

write_byte(TE_TRACER) - Pierwszy parametr/argument (jak kto woli) wiadomości typu SVC_TEMPENTITY

Ten argument jest kluczowy bo to dzięki niemu wiemy jakie wiadomość będzie miała następne argumenty oraz co dana wiadomość będzie robić.

Mała lekturka do poczytania nad opcjami tego argumentu : klik , klik (jest około kilkadziesiąt - kilkaset opcji do wyboru dlatego nie mam zamiaru się rozpisywać)

 

Teraz szukamy w necie opcji TE_TRACER i dowiadujemy sie że przyjmuje ona jeszcze dodatkowo 6 argumentów typu coord (najzywklejszy int)

 

Pierwsze 3 paramtery będą przechowywać położenie punktu startu Efektu, a 3 ostatnie będą przechowywać położenie punktu końca Efektu.

Czyli nasze:

 

write_coord // Pozycja startu x
write_coord // Pozycja startu y
write_coord // Pozycja startu z
write_coord_f // Pozycja końca x
write_coord_f // Pozycja końca y
write_coord_f // Pozycja końca z

 

write_coord nie różni się niczym od write_coord_f (poza tym że przyjmuje wartość typu float) tylko amxmodx (a może to na innym poziomie jest konwertowane?? Nwm ale wątpie bo do klienta dochodzi wiadomość już przekonwertowana na 100% ) musi dodatkowo przekonwertować typ float na int

 

(x/y/z)* - To tylko umowne nazwy osi każdy może nazywać je jak chce bo to tylko aliasy 

 

Następnie nie zapominamy o message_end i to tyle trudu.

 


  • +
  • -
  • 3
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#4 KRAKOW

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.05.2014 06:01

Dzięki BlackPerfum za objaśnienie. O coś takiego mi chodziło więc masz plusik :3 Można zamknąć.


Użytkownik KRAKOW edytował ten post 09.05.2014 06:02

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: smuga, model, message, begin, kod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych