Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

poprawne wstawienie warunków

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.05.2014 13:39

Jak poprawnie postawić te warunki, żeby każda funkcja działała? Glow + niewidzialność w bezruchu działa, ale nie zwraca widzialności gdy zacznę się ruszać.

public CmdStart(id, uc)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	if(ma_klase[id])
	{
		new Float:fmove, Float:smove;
		get_uc(uc, UC_ForwardMove, fmove);
		get_uc(uc, UC_SideMove, smove);
		if(fmove == 0.0 && smove == 0.0)
		if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )
		{
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 50, kRenderTransAlpha, 15);
		}
		else if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
		{
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 50, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
		}
		else
		{
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0 , kRenderTransAlpha, 255);
		}	
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych