Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

poprawne wstawienie warunków

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 9
    Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.05.2014 13:39

Jak poprawnie postawić te warunki, żeby każda funkcja działała? Glow + niewidzialność w bezruchu działa, ale nie zwraca widzialności gdy zacznę się ruszać.

public CmdStart(id, uc)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	if(ma_klase[id])
	{
		new Float:fmove, Float:smove;
		get_uc(uc, UC_ForwardMove, fmove);
		get_uc(uc, UC_SideMove, smove);
		if(fmove == 0.0 && smove == 0.0)
		if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )
		{
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 50, kRenderTransAlpha, 15);
		}
		else if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
		{
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 50, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
		}
		else
		{
			set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0 , kRenderTransAlpha, 255);
		}	
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!