Jak poprawnie postawić te warunki, żeby każda funkcja działała? Glow + niewidzialność w bezruchu działa, ale nie zwraca widzialności gdy zacznę się ruszać.
public CmdStart(id, uc) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(ma_klase[id]) { new Float:fmove, Float:smove; get_uc(uc, UC_ForwardMove, fmove); get_uc(uc, UC_SideMove, smove); if(fmove == 0.0 && smove == 0.0) if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ) { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 50, kRenderTransAlpha, 15); } else if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ) { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 50, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); } else { set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0 , kRenderTransAlpha, 255); } } return FMRES_IGNORED; }