Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] is_user_connected(id) && is_user_alive(id)


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 06.05.2014 09:21

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

 

Tak o minimalną wartość ale tak.

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eryk172

    ŁAAAAAA, O TAK O?

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:361
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 06.05.2014 09:15

Siemka, ostatnio gdzieś na tym forum wyczytałem że głupotą jest używanie na raz:

is_user_connected(id) && is_user_alive(id)

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

Wyczytałem tak że is_user_connected zabiera więcej pamięci jak is_user_alive .

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

 


  • +
  • -
  • 0
EASY COD - IP: 91.224.117.15:27235      b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png
DD2 -   IP: 193.33.176.197:27111    b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.05.2014 09:21   Najlepsza odpowiedź

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

 

Tak o minimalną wartość ale tak.

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive


  • +
  • -
  • 1

#3 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.05.2014 09:49

 

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

 

Tak o minimalną wartość ale tak.

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive

 

Kiedyś ta funkcja nie zawsze rozpoznawała poprawnie(is_user_alive) czy zostało to poprawione?
Gdyż jeżeli nie , to lepiej się zabezpieczyć jak zostało wyżej napisane:)


  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.05.2014 10:15

Kiedyś ta funkcja nie zawsze rozpoznawała poprawnie(is_user_alive) czy zostało to poprawione?

 

Powinna działać w 100%


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych