[ROZWIĄZANE] is_user_connected(id) &...
Najlepsza odpowiedź
DarkGL
06.05.2014 09:21
Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?
Tak o minimalną wartość ale tak.
Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.
Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive
Przejdź do postu
Eryk172
06.05.2014
Siemka, ostatnio gdzieś na tym forum wyczytałem że głupotą jest używanie na raz:
is_user_connected(id) && is_user_alive(id)
Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?
Wyczytałem tak że is_user_connected zabiera więcej pamięci jak is_user_alive .
Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.
Najlepsza odpowiedź
DarkGL
06.05.2014
Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?
Tak o minimalną wartość ale tak.
Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.
Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive
xenos
06.05.2014
Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?
Tak o minimalną wartość ale tak.
Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.
Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive
Kiedyś ta funkcja nie zawsze rozpoznawała poprawnie(is_user_alive) czy zostało to poprawione?
Gdyż jeżeli nie , to lepiej się zabezpieczyć jak zostało wyżej napisane:)
DarkGL
06.05.2014
Kiedyś ta funkcja nie zawsze rozpoznawała poprawnie(is_user_alive) czy zostało to poprawione?
Powinna działać w 100%