←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] is_user_connected(id) &...


Najlepsza odpowiedź DarkGL 06.05.2014 09:21

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

 

Tak o minimalną wartość ale tak.

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Eryk172 - zdjęcie Eryk172 06.05.2014

Siemka, ostatnio gdzieś na tym forum wyczytałem że głupotą jest używanie na raz:

is_user_connected(id) && is_user_alive(id)

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

Wyczytałem tak że is_user_connected zabiera więcej pamięci jak is_user_alive .

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.05.2014

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

 

Tak o minimalną wartość ale tak.

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive

Odpowiedz

  • +
  • -
xenos - zdjęcie xenos 06.05.2014

 

Jeśli skasuje w pluginach warunek is_user_connected , to obciążenie serwera się zmniejszy ?

 

Tak o minimalną wartość ale tak.

 

Proszę o odpowiedź na to pytanie, ponieważ  w prawie każdym pluginie sprawdzają czy gracz jest połączony oraz żywy, według mnie to nie ma sensu. Skoro żyje, to i musi być połączony.

 

Poprawne roszumowanie wystarczy samo is_user_alive

 

Kiedyś ta funkcja nie zawsze rozpoznawała poprawnie(is_user_alive) czy zostało to poprawione?
Gdyż jeżeli nie , to lepiej się zabezpieczyć jak zostało wyżej napisane:)

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.05.2014

Kiedyś ta funkcja nie zawsze rozpoznawała poprawnie(is_user_alive) czy zostało to poprawione?

 

Powinna działać w 100%

Odpowiedz
Zablokowany