Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"DeathMsg" i losowanie gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snejk47

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 08.08.2009 14:57

Witam, wykorzystując event "DeathMsg" chcę sprawdzić kto umarł i przez kogo.
1. DeathMsg nie działa, korzystał z tematu "Eventy" i ani 'kid', ani 'vid' nie działają, tj. są puste.
2. Jak można spośród wszystkich graczy na serwerze wylosować jedną osbobę?

Pozdro.

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 08.08.2009 15:03

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") działa i to bardzo dobrze. Już wiele razy to wykorzystywałem. Musiałeś gdzieś zrobić literówkę, ale cuś.

Jeśli chcesz wylosować jakiegoś gracza, to możesz użyć funkcji random_num i sprawdzać, czy wylosowana liczba (w naszym przypadku id gracza) jest prawidłowa. (do tego celu możesz użyć pętli while, funkcji is_user_alive, czy też is_user_connected).
  • +
  • -
  • 0

#3 Snejk47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 08.08.2009 15:14

public DeathMsg() 
{        
    new kid = read_data(1)    //killer     
    new vid = read_data(2)    // ofiara         
    new team = get_user_team(vid) 
    client_print(0,print_chat,"Nie zyje %s zabity przez %s z %s", vid, kid, team)
}
Printuje:Nie zyje zabity przez z
Ale kopiujac z konsoli jest: Nie zyje  zabity przez  z

Co robię źle?

#4 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 08.08.2009 15:51

no tak :)
bo ty wyswietlasz numerki (id) w stringu (%s)

public DeathMsg()
{       
    new kid = read_data(1)    //killer     
    new vid = read_data(2)    // ofiara         
    new team = get_user_team(vid)
    new name[34]
    get_user_name(kid, name, 33)
    new name2[34]
    get_user_name(vid, name2, 33)
    if(team == 2){
    client_print(0,print_chat,"Nie zyje %s zabity przez %s CT", name2, name)
    } else {
    client_print(0,print_chat,"Nie zyje %s zabity przez %s TERRO", name2, name)
    }
}


#5 Snejk47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 08.08.2009 15:56

Ok, już czaje ;) Dzięki wam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych