Witam, wykorzystując event "DeathMsg" chcę sprawdzić kto umarł i przez kogo.
1. DeathMsg nie działa, korzystał z tematu "Eventy" i ani 'kid', ani 'vid' nie działają, tj. są puste.
2. Jak można spośród wszystkich graczy na serwerze wylosować jedną osbobę?
Pozdro.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
"DeathMsg" i losowanie gracza
Temat rozp.
Snejk47
, 08.08.2009 14:57
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.08.2009 14:57
#2
Napisano 08.08.2009 15:03
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") działa i to bardzo dobrze. Już wiele razy to wykorzystywałem. Musiałeś gdzieś zrobić literówkę, ale cuś.
Jeśli chcesz wylosować jakiegoś gracza, to możesz użyć funkcji random_num i sprawdzać, czy wylosowana liczba (w naszym przypadku id gracza) jest prawidłowa. (do tego celu możesz użyć pętli while, funkcji is_user_alive, czy też is_user_connected).
Jeśli chcesz wylosować jakiegoś gracza, to możesz użyć funkcji random_num i sprawdzać, czy wylosowana liczba (w naszym przypadku id gracza) jest prawidłowa. (do tego celu możesz użyć pętli while, funkcji is_user_alive, czy też is_user_connected).
#3
Napisano 08.08.2009 15:14
public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //killer new vid = read_data(2) // ofiara new team = get_user_team(vid) client_print(0,print_chat,"Nie zyje %s zabity przez %s z %s", vid, kid, team) }Printuje:Nie zyje zabity przez z
Ale kopiujac z konsoli jest: Nie zyje zabity przez z
Co robię źle?
#4
Napisano 08.08.2009 15:51
no tak
bo ty wyswietlasz numerki (id) w stringu (%s)
bo ty wyswietlasz numerki (id) w stringu (%s)
public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //killer new vid = read_data(2) // ofiara new team = get_user_team(vid) new name[34] get_user_name(kid, name, 33) new name2[34] get_user_name(vid, name2, 33) if(team == 2){ client_print(0,print_chat,"Nie zyje %s zabity przez %s CT", name2, name) } else { client_print(0,print_chat,"Nie zyje %s zabity przez %s TERRO", name2, name) } }
#5
Napisano 08.08.2009 15:56
Ok, już czaje Dzięki wam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych