Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Samochód


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 08.08.2009 14:54

Jak zrobić samochodzik jeżdźący?
  • +
  • -
  • 0

#2 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2009 15:48

zobacz TU
  • +
  • -
  • 0

#3 Ircu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 08.08.2009 17:17

Proszę. http://www.hlmaps.no...page.php?id=100 Masz tam napisane jak zrobić + gotowiec w pliku *.rmf. Jak byś czegoś nie rozumiał z instrukcji to poproś grzecznie Abes_Ziomala to może ci coś tam " do tłumaczy " :P.
  • +
  • -
  • 0

#4 HuBa

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 09.08.2009 11:33

1.Pobrałem prefab z fpsbanana.com ale ono nie jeździ.W komentarzach jest napisane że jest źle zrobione.
Mógłby ktoś poprawić (załącznik)
2.A wiecie co zrobić jak się nie dostaje na początek noża,usp/glock o raz nie ma w ogóle hud na mapie?
Po zaprowadzenie hostage do celu gra toczy sie dalej.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Ircu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 09.08.2009 19:48

Podałem ci link z instrukcją robienia auta. Jak masz gotowe autko z solidów to przerób sobie...

A wiecie co zrobić jak się nie dostaje na początek noża,usp/glock

W bycie game_player_equip ustawiasz jaki ekwipunek mają dostać gracze na początku rundy.

Po zaprowadzenie hostage do celu gra toczy sie dalej.

Tu ci nie pomogę ponieważ nie zajmuję się tworzeniem map typu cs_.

##EDIT##
Autko nie chodzi bo chyba nie ma chociaż jednego bytu path_corner, ale pewny nie jestem ...
  • +
  • -
  • 0

#6 HuBa

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 09.08.2009 20:03

tam nie ma pistoletów. A jak ustawiam c4 i defusa to ct ma jedno i drugie
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 09.08.2009 20:04

Ten pojazd działa i jeździ. Źle zrobiony jest dlatego że za nisko ma "dach" i żeby wsiąść trzeba kucać a jazda + kucanie = zaklinowanie (w tym przypadku, kiedy nie można wstać)
Skasuj "dach" :P
  • +
  • -
  • 0

#8 HuBa

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 10.08.2009 09:44

A odpowie ktoś czemu na mapie niema hud'a ,broni
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 10.08.2009 12:26

Pokaż screena
  • +
  • -
  • 0

#10 HuBa

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 10.08.2009 15:55

Problem rozwiązany ,trzeba było dodać +deathmatch "1" do dodatkowych parametrów do gry.
Odpalałem grę z poziomu komplikatora i dla tego parametr deathmatch był na 0 a jak mapę się odpalało z gry to miał 1
Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 10.08.2009 16:01

Ja nigdy nie zaznaczam żeby otwierało gre po kompilacji.
Czasami może mapy nie otworzyć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych