Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Samochód
Temat rozp. HuBa, 08.08.2009 14:54
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.08.2009 14:54
Jak zrobić samochodzik jeżdźący?
#3
Napisano 08.08.2009 17:17
Proszę. http://www.hlmaps.no...page.php?id=100 Masz tam napisane jak zrobić + gotowiec w pliku *.rmf. Jak byś czegoś nie rozumiał z instrukcji to poproś grzecznie Abes_Ziomala to może ci coś tam " do tłumaczy " .
#4
Napisano 09.08.2009 11:33
1.Pobrałem prefab z fpsbanana.com ale ono nie jeździ.W komentarzach jest napisane że jest źle zrobione.
Mógłby ktoś poprawić (załącznik)
2.A wiecie co zrobić jak się nie dostaje na początek noża,usp/glock o raz nie ma w ogóle hud na mapie?
Po zaprowadzenie hostage do celu gra toczy sie dalej.
Mógłby ktoś poprawić (załącznik)
2.A wiecie co zrobić jak się nie dostaje na początek noża,usp/glock o raz nie ma w ogóle hud na mapie?
Po zaprowadzenie hostage do celu gra toczy sie dalej.
Załączone pliki
#5
Napisano 09.08.2009 19:48
Podałem ci link z instrukcją robienia auta. Jak masz gotowe autko z solidów to przerób sobie...
##EDIT##
Autko nie chodzi bo chyba nie ma chociaż jednego bytu path_corner, ale pewny nie jestem ...
W bycie game_player_equip ustawiasz jaki ekwipunek mają dostać gracze na początku rundy.A wiecie co zrobić jak się nie dostaje na początek noża,usp/glock
Tu ci nie pomogę ponieważ nie zajmuję się tworzeniem map typu cs_.Po zaprowadzenie hostage do celu gra toczy sie dalej.
##EDIT##
Autko nie chodzi bo chyba nie ma chociaż jednego bytu path_corner, ale pewny nie jestem ...
#6
Napisano 09.08.2009 20:03
tam nie ma pistoletów. A jak ustawiam c4 i defusa to ct ma jedno i drugie
#7
Napisano 09.08.2009 20:04
Ten pojazd działa i jeździ. Źle zrobiony jest dlatego że za nisko ma "dach" i żeby wsiąść trzeba kucać a jazda + kucanie = zaklinowanie (w tym przypadku, kiedy nie można wstać)
Skasuj "dach"
Skasuj "dach"
#8
Napisano 10.08.2009 09:44
A odpowie ktoś czemu na mapie niema hud'a ,broni
#9
Napisano 10.08.2009 12:26
Pokaż screena
#10
Napisano 10.08.2009 15:55
Problem rozwiązany ,trzeba było dodać +deathmatch "1" do dodatkowych parametrów do gry.
Odpalałem grę z poziomu komplikatora i dla tego parametr deathmatch był na 0 a jak mapę się odpalało z gry to miał 1
Do zamknięcia
Odpalałem grę z poziomu komplikatora i dla tego parametr deathmatch był na 0 a jak mapę się odpalało z gry to miał 1
Do zamknięcia
#11
Napisano 10.08.2009 16:01
Ja nigdy nie zaznaczam żeby otwierało gre po kompilacji.
Czasami może mapy nie otworzyć
Czasami może mapy nie otworzyć
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych