Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[TUT] zwracanie ammo packów wydanych przed pojawieniem się modu

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 21.04.2014 20:48

Witam Serdecznie.

 

W moim poradniku chciałbym pokazać wam jak można wykonać zwracanie wydanych ammo packów przed pojawieniem się infekcji. Jeśli kupiliśmy coś w sklepie oraz staniemy się pierwszym zombie lub np nemesisem nasze ammo packi za zakupienie przedmiotu zostaną zwrócone.

 

1 ) Otwieramy nasz silnik ( standard to zombie_plague40.sma )

2 ) W " // Player vars " znajdź następującą linijkę

new g_ammopacks[33] // ammo pack count

Dodaj pod nią

new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return

Całość ma wyglądać Tak

new g_ammopacks[33] // ammo pack count
new BackAmmoPacks[33] // ammo pack return

3 ) W " // CVAR pointers " na samym dole dodaj

cvar_retammo

Całość ma wyglądać Tak

... cvar_keephealthondisconnect, cvar_buyzonetime, cvar_huddisplay, cvar_retammo

4 ) W " // CVARS - General Purpose " znajdź następującą linijkę

cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1")

Dodaj pod nią

cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")

Całość ma wyglądać Tak

cvar_huddisplay = register_cvar("zp_hud_display", "1")
cvar_retammo = register_cvar("zp_return_ammo", "1")

5 ) W " public fw_PlayerSpawn_Post(id) " znajdź następującą linijkę

g_isalive[id] = true

Dodaj pod nią

BackAmmoPacks[id] = 0

Całość ma wyglądać Tak

g_isalive[id] = true
BackAmmoPacks[id] = 0

6 ) W " buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0) " znajdź następującą linijkę

g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

Dodaj pod nią

BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

Całość ma wyglądać Tak

g_ammopacks[id] -= ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)
BackAmmoPacks[id] += ArrayGetCell(g_extraitem_cost, itemid)

7 ) Znajdź " zombieme(id, infector, nemesis, silentmode, rewards) " oraz dodaj powyżej następującą funkcje

public returnammo() {
	for(new i = 1; i <= g_maxplayers; i++) {
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		if((g_nemesis[i] || g_zombie[i] || g_survivor[i]) && get_pcvar_num(cvar_retammo)) 
			g_ammopacks[i] += BackAmmoPacks[i] 
	}
}

8 ) Teraz wystarczy wykonać kompilację silnika i gotowe.


  • +
  • -
  • 2

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2014 09:19

Bardzo ładny splagiatowany poradnik.
Dałbym plusika, bo się na na pewno przyda, ale bez podania źródła nie licz na to.
  • +
  • -
  • 0

#3 Shaxu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 22.04.2014 10:02

Bardzo ładny splagiatowany poradnik.
Dałbym plusika, bo się na na pewno przyda, ale bez podania źródła nie licz na to.

 

Nie rozumiem, poradnik został nie wiem czy zauważyłeś w tym samym stylu co mój pierwszy poradnik http://amxx.pl/topic...-danych-mapach/ , tutaj też możesz to samo napisać że został zplagiatowany.

Masz rację takowy poradnik występuje już w internecie, ale został przeze mnie troszeczkę unowocześniony poprzez dodanie cvara którym można regulować. Po za tym został tutorial napisany przejrzyście i znajduje się na polskim forum.

 

Kwestia plusików mnie nie interesuje ( jeśli komuś się podoba tutorial albo się mu przyda to po prostu kliknie w ten plus ), zrobiłem tutorial z kompletnych nudów na komputerze oraz chciałem coś wrzucić swojego na AMXX.pl ^^


  • +
  • -
  • 0

#4 BlanciK THC

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:73
  • GG:
  • Lokalizacja:Pole Marysi
Offline

Napisano 22.04.2014 10:28

Dobra robota przyda się :)


  • +
  • -
  • 0

Kupię WPLN 1s1k lub cssetti !! :)


#5 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.04.2014 11:08

To że dodałeś cvara, nie usprawiedliwa cię do niepodawania źródła.

Chciałbyś, aby ktoś podpisywał się pod twoją pracą, dodając jednego cvara?
  • +
  • -
  • 0

#6 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:258
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 22.04.2014 18:15

o lool, czego juz nie wymyślą do tego zombie moda ^^ Cudowne! 


  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych