Szukam pluginu który za X zginięć zombie będzie dawał X AP.
Korzystam z Zp 4.3
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.04.2014 09:10
Szukam pluginu który za X zginięć zombie będzie dawał X AP.
Korzystam z Zp 4.3
Napisano 18.04.2014 09:51
Plugin testowany, uwzględniłem, że gdy gracz o danym id weźmie antidotum bądź wyjdzie z serwera, to jego licznik śmierci jest zerowany.
Liczby śmierci są zerowane po zakończonej rundzie.
Jeśli plugin nie będzie działać jak należy, to pisz śmiało!
Napisano 18.04.2014 21:27
Dzięki, a gdzie się wpisuje wartość zginięć i ap ? bo ja słabo Pawna znam (lepiej asembler i c idzie)
Dodaj komentarze w kodzie gdzie się ustawia wartości.
Napisano 18.04.2014 22:09
Również ja dziękuje za plugin - skorzystam
Michal21, zdaje mi się że to to
zginiecia[vid] += 1
Czyli z liczby "1" ustaw na swą ilość
Paczka EasyBlock ~~ > https://amxx.pl/topi...czka-easyblock/
Paczka 4FuN ~~ > https://amxx.pl/topi...madbroscorpion/
Napisano 19.04.2014 06:37
Wersja z komentarzami:
Już wyjaśniam, co, gdzie i jak. Za dodawanie AP odpowiada linia:
zp_set_user_ammo_packs(vid, zp_get_user_ammo_packs(vid) + zginiecia[vid])
Argument vid zostawiamy w spokoju (jest to identyfikator gracza). Funkcja zp_get_user_ammo_packs(vid) jest wywoływana po to, aby pobrać obecną ilość AP danego gracza i dodać do tego to, co chcemy. W tym przypadku jest to ilość śmierci jako zombie.
Aby zmienić ilość dawanych AP, modyfikujemy tą linijkę dopisując coś za tablicą zginięcia[vid]. Na przykład chcemy, aby gracz za każdą śmierć dostawał 2 razy więcej AP niż poprzednio (kolejno 1 AP, 2 AP, 4, 8...), to kod będzie wyglądał tak:
zp_set_user_ammo_packs(vid, zp_get_user_ammo_packs(vid) + zginiecia[vid] * 2)
W załączonym pliku również dodałem komentarze, może się przydadzą, może nie, bo ze mnie słaby nauczyciel jest.
Napisano 19.04.2014 09:29
to widzę że mało dokładnie wytłumaczyłem jak to ma działać
Bo ja chcę aby zombie jak zginie 2 razy to dostanie dopiero 1 AP
czyli 1 śmierć to 0,5 AP (nie wiem czy można tak wpisać)
Napisano 19.04.2014 11:46
// jeśli zombie zostaje zabite, zwieksz licznik smierci danego gracza o jeden zginiecia[vid] += 1 // ap jest przyznawane co druga smierc if(zginiecia[vid] % 2 == 0){ // po smierci dodaj tyle ap, ile dany gracz ma zginiec podzielone na 2 zp_set_user_ammo_packs(vid, zp_get_user_ammo_packs(vid) + zginiecia[vid] / 2) }
Użytkownik VertekS edytował ten post 19.04.2014 11:50
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych