Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o Klase Cygan i 2 inne.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 xDaVx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrowiec
Offline

Napisano 12.04.2014 10:09

Siema tak jak w temacie proszę o 3 klasy 

 

1.

Nazwa klasy: Cygan[15k]

 

Klasa od poziomu 15000

 

Co ma mieć: 500hp bazowe, 250Kondycji, 250 wytrzymałości, 0Inta, M4A1 i Ak47 a z nich 1/15

 

2.

 

Nazwa Klasy: Joda[25k]

 

Klasa od poziomu 25000

 

Co ma mieć: klasa 750hp bazowe, 250Kondycji, 250 wytrzymałości -100Inta, P90 i 35%obrażeń int, deagle 1/4

 

3.

 

 Nazwa Klasy: Expert[35k]

 

Klasa od poziomu 35000

 

Co ma mieć klasa: 1500hp bazowe, 250Kondycji, 450 wytrzymałości, 0inta , Awp 1/1, Tmp 1/10, he 1/1

 

Pozdrawiam   :P


  • +
  • -
  • 0

#2 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.04.2014 17:47

Klasa nr 1 Cygan

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 
        
new const nazwa[]   = "Cygan[15k]";
new const opis[]    = "M4A1 i Ak47 a z nich 1/15";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 400;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 250;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}
public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 15000; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Klasa nr 2

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Joda[25k]";
new const opis[]    = "P90 i 35% obrazen+int, deagle 1/4";
new const bronie    = (1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 650;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = -100;
new const wytrzymalosc = 250;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 25000; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_P90)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
		
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Klasa nr 3 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1) 
        
new const nazwa[]   = "Expert[35k]";
new const opis[]    = "Awp 1/1, Tmp 1/10, he 1/1";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 1400;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 450;

new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}
public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 35000; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
	
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;
		
	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_TMP && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);	
	}
		
	return HAM_IGNORED;

}

Zobacz ale myślę że powinno działać 


Użytkownik Warjat edytował ten post 12.04.2014 18:08

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych