Klasa nr 1 Cygan
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Cygan[15k]";
new const opis[] = "M4A1 i Ak47 a z nich 1/15";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 250;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 15000; //Od którego poziomu ma być klasa
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < dostepna)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AK47 && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Klasa nr 2
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Joda[25k]";
new const opis[] = "P90 i 35% obrazen+int, deagle 1/4";
new const bronie = (1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 650;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = -100;
new const wytrzymalosc = 250;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 25000; //Od którego poziomu ma być klasa
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < dostepna)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_P90)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Klasa nr 3
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Expert[35k]";
new const opis[] = "Awp 1/1, Tmp 1/10, he 1/1";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 1400;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 450;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
new dostepna = 35000; //Od którego poziomu ma być klasa
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < dostepna)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_TMP && damage > 20.0 && random_num(1,15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Zobacz ale myślę że powinno działać
Użytkownik Warjat edytował ten post 12.04.2014 18:08