Cześć, jak w temacie. Jak, albo gdzie szukać kodu opowiadającego za miejsce respawnu terrorystów lub anty-terrorystów?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Jak zdefiniować resp terrorystów lub anty-terrorystów?
Najlepsza odpowiedź wiwi249, 02.04.2014 21:13
Ale co chcesz dokładnie uzyskać? Chcesz zlokalizować, postawić spawn, czy co dokładnie?
Za spawny graczy odpowiadają byty:
- info_player_start
- info_player_deathmatch
Możesz operować na tych bytach, działąj za pomocą find_ent_by_class.
Nie pamiętam który spawnuje CT a który TT, ale chyba info_player_start jest od CT.
Przejdź do postu#1
Napisano 02.04.2014 19:52
#2
Napisano 02.04.2014 21:13 Najlepsza odpowiedź
Ale co chcesz dokładnie uzyskać? Chcesz zlokalizować, postawić spawn, czy co dokładnie?
Za spawny graczy odpowiadają byty:
- info_player_start
- info_player_deathmatch
Możesz operować na tych bytach, działąj za pomocą find_ent_by_class.
Nie pamiętam który spawnuje CT a który TT, ale chyba info_player_start jest od CT.
Użytkownik wiwi249 edytował ten post 02.04.2014 21:15
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#3
Napisano 03.04.2014 17:45
Tak, info_player_deathmatch jest od TT, dzięki. Chcę po wywołaniu funkcji zespawnować graczy na 1 respie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych