Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Runda rozgrzewkowa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pastel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 11.03.2014 16:46

Mam oto taki plugin na rundę rozgrzewkową:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Nozowka mp3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"
 
#define SPRAWDZ 3431
 
new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nutaks.mp3"
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
 
rr_czas = register_cvar("rr_czas","50")
 
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) 
        switchweapon(id)
 
        noze = true
 
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ      
 
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "Koniec rundy nozowej za: %d", Odliczanie[id] )
        
 
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
set_cvar_num("sv_restart", 2);
ColorChat(id, RED, "Powodzenia i wysokich lotow!");  
noze = false
}
}
public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE
 
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
if(!noze)
return
 
new id = read_data(2)
set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
I jedna rzecz mi się w nim nie podoba. Gdy grają 2 osoby i jedna zabije drugą runda się restartuje i zaczynamy od respawnów.
Czy da radę zrobić tak, że gdy 1 osoba zabije tą 2 to runda się nie restartuje tylko gra się dalej ?

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_081069_071738_FFFFFF_FFFFFF.png


#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.03.2014 17:20

Robiłem kiedyś do tego plugin, z tego co wiem, w moim się nie resetuje ;)

Sprawdź czy działa, tylko wywal z kodu reklamy, powinno chodzić (robiłem parę wersji, ta chyba działała dobrze), dodaj też pliki, to ustawisz sobie w kodzie ;)

 

cvary:

csb_rozgrzewka 115 ///sekundy do końca rundy rozgrzewkowej, dom. 115 sekund.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Pastel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 11.03.2014 18:11

Nie działa, proszę o dalszą pomoc.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_081069_071738_FFFFFF_FFFFFF.png


#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.03.2014 20:27

Sory, nie zrozumiałem, myslalem, ze chodzi o licznik.

Ten myk dostępny jest tylko dla serwerów Steam, wykorzystany został w pluginie infinite_round.amxx

http://amxx.pl/topic...infinite-round/

 

Zżynaj z tego pluginu conajwyżej, to jest orpheu, ja tu niewiele poradze.

Spodziewam sie, ze i tak Cie nie interesuje takie coś, skoro dla Steamowych serwów ;)


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych