Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod 5.3b


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
49 odpowiedzi w tym temacie

#41 bartu233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 22.07.2008 03:05

Pytanko, czy mozna Ninji usunac itemy: Magic Booster i Ninja Ring. Ten kto gra to wie ze to sa itemy ze ninja moze sobie robic ala teleporty. Ogarniety gracz jest praktycznie nie do zabicia, przez co wielu graczy szlag trafia jak graja inna rasa.
  • +
  • -
  • 0

#42 xxSlayeRxx

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
Offline

Napisano 22.07.2008 14:23

zamieniasz :
if (rannum == 58)
	{ 
		player_item_name[id] = "Ninja ring"
		player_item_id[id] = rannum
		player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
		player_b_froglegs[id] = 1
		show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoj noz pozwala ci teleportowac sie co 3 sekundy i zrobic dlugi skok jak kucniesz na 3 sekundy",player_item_name[id])
		}

na:

if (rannum == 58)
	{ if (player_class[id] == Ninja)
               {
		player_item_name[id] = "Ninja ring"
		player_item_id[id] = rannum
               show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Nie jest on dla Ciebie",player_item_name[id])
               }
               else
               {
		player_item_name[id] = "Ninja ring"
		player_item_id[id] = rannum
		player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
		player_b_froglegs[id] = 1
		show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoj noz pozwala ci teleportowac sie co 3 sekundy i zrobic dlugi skok jak kucniesz na 3 sekundy",player_item_name[id])
             }
	}
i to samo dla boostera. Może nie jest to eleganckie, ale proste :D

nie lubię tu pisać, bo mi nie wychodzi :/ jak pisze posta to ładnie wygląda :/
  • +
  • -
  • 0

#43 Malaga

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
Offline

Napisano 24.07.2008 12:26

Mozecie mi pomoc? w zadnej wersji 5.2d , 5.2h , 5.3b
Ninja jest WIDOCZNY jak kazdy inny :<
Natomiast Stalker jest niewidoczny - czyli tak jak powinien. :help:
  • +
  • -
  • 0

#44 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 24.07.2008 14:16

W następnej wersji powinno być to poprawione, pozostaje Ci tylko czekać...

#45 Malaga

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
Offline

Napisano 24.07.2008 14:44

W następnej wersji powinno być to poprawione, pozostaje Ci tylko czekać...



Hmm...gram na serwerze na ktorym jest wszystko ok w ninja :/ jest niewidoczny itd...


Oraz pytanie do Miczu...

Kiedy taka wersja mialaby zaistniec ? +/-
  • +
  • -
  • 0

#46 xxSlayeRxx

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
Offline

Napisano 24.07.2008 22:58

Nom u mnie tez ninja działa normalni. Spróbuj skompilować u siebie, może będzie działać
  • +
  • -
  • 0

#47 bartu233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 25.07.2008 04:09

xxSlayeRxx niestety nie działa :/ Przy kompilowaniu wywala błąd

Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/php14dWke.sma(41) : fatal error 100: cannot read from file: "fakemeta_util"

Compilation aborted.
1 Error.


  • +
  • -
  • 0

#48 xxSlayeRxx

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
Offline

Napisano 25.07.2008 11:53

Wrzuć ten plik do amxmodx/scripting/include

http://www.sendspace.com/file/zctc8k

Może nie masz odpowiedniego modułu na serwie, odpal plik sma, i masz tam linijki typu #include <cstrike>
#include <engine>
wszystkie nazwy między "<", a ">" muszą być w /amxmodx/modules/ na serwie
  • +
  • -
  • 0

#49 bartu233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 25.07.2008 21:32

Co ma modul do kompilowania pliku ? o_0

ps kompiluje na www
  • +
  • -
  • 0

#50 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.07.2008 21:33

Bo moduly zawieraja bilbioteke funkcji potrzebnych do kompilacji plikow, szczegolnie biorac pod uwage, ze web kompilatory maja tylko podstawowe moduly?

================================================

Ok troche nie mialem ostatnio czasu (czyt. checi), ale wlasnie poprawilem dzialanie statow (nie translacje :P) - zmniejszanie obrazen i predkosc postaci :]

Ninja ma w koncu uprawgniony boost i ofiary nie uciekna :P

================================================

Nowa werjsa, nowy temat, pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych