Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug z opisem klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 08.03.2014 10:05

mam problem - niezależnie od tego ile klas jest - zawsze nie pokazuje 2 ostatnich, tzn pokazuje ale opis jest taki jak w załączniku. Nie wiem czego to jest problem, mam całkiem nieźle zmodyfikowany silnik - frakcje / wytrzymałość perku itp itd. Załączam funkcję opis klasy

public OpisKlasy(id)
{
        new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Frakcje");
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
                        menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
                }
        }
        menu_additem(menu,"Awanse","Awanse")
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\wWyjdz");
        menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\wPoprzednia strona");
        menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\wNastepna strona");
        menu_display(id, menu);
}

public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT){
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
        new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
        
        new klasa[50],szTmp[50];
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
				if(equali(data,frakcja_klas[i]) || (equali(data,"Awanse") && JestAwansem(i))){
                        format(klasa, charsmax(klasa), "\y%s%s", JestAwansem(i)? "\r": "", nazwy_klas[i]);
                        num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
                        menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
                }
        }
        
        menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\wWyjdz");
        menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "\wPoprzednia strona");
        menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "\wNastepna strona");
        menu_display(id, menu2);
        
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
	item = str_to_num(data);
		
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \d%s^n\yInteligencja: \d%i^n\yZdrowie: \d%i^n\yWytrzymalosc: \d%i^n\yKondycja: \d%i^n\yBronie:\d%s^n\yDodatkowy opis: \d%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#2 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 08.03.2014 18:57

Odkryłem kolejny bug (możliwe że ten co napisałem wyżej jest spowodowany tym co opiszę poniżej):

 

Jak wcisnę /klasy

1. snajper

2. komandos

3. obrońca
(PRZYKŁADOWO)

 

to jak wcisnę 1 -> pokazuje mi komandosa

wcisnę 2-> pokazuje obrońcę


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#3 kondork

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 09.03.2014 19:47

Poradziłem sobie z tym że zamiast 1 klasy pokazuje 2

 

 

Ale nadal mam problem z tym że nie pokazuje ostatniej klasy w każdej frakcji, pomoże ktoś ?


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#4 Jadek13

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sejny
Offline

Napisano 20.03.2014 23:26

Próbowałea powiększać maksymalna ilość znaków frakcji ? Jeśli nie to w silniku coda znajdź
#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA
Zmien wartość na 132 lub więcej.

Użytkownik Jadek13 edytował ten post 20.03.2014 23:28






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych