mam problem - niezależnie od tego ile klas jest - zawsze nie pokazuje 2 ostatnich, tzn pokazuje ale opis jest taki jak w załączniku. Nie wiem czego to jest problem, mam całkiem nieźle zmodyfikowany silnik - frakcje / wytrzymałość perku itp itd. Załączam funkcję opis klasy
public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]) } } menu_additem(menu,"Awanse","Awanse") menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\wWyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\wPoprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\wNastepna strona"); menu_display(id, menu); } public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); new klasa[50],szTmp[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i]) || (equali(data,"Awanse") && JestAwansem(i))){ format(klasa, charsmax(klasa), "\y%s%s", JestAwansem(i)? "\r": "", nazwy_klas[i]); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa, szTmp); } } menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "\wWyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "\wPoprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "\wNastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \d%s^n\yInteligencja: \d%i^n\yZdrowie: \d%i^n\yWytrzymalosc: \d%i^n\yKondycja: \d%i^n\yBronie:\d%s^n\yDodatkowy opis: \d%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; }