Proszę o parę klas, m. in. Zamachowiec, Am...
Wonszz
07.03.2014
Nazwa klasy: Zamachowiec
inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 0
kondycja: 80
BRONIE: p90
Opis klasy:Posiada P90 i 1/14 z niej. Bardzo szybki.
Klasa dla zwykłego gracza.
Nazwa klasy: Amadeusz
inteligencja: -25
zdrowie: 20
wytrzymalosc: 5
kondycja: 10
BRONIE: mp5navy
Opis klasy: Dodatkowo 5(+ inteligencja) obrażeń z Mp5
Klasa dla zwykłego gracza.
Nazwa klasy: Balansownik
inteligencja: 0
zdrowie: 20
wytrzymalosc: 5
kondycja: 10
BRONIE: M4A1
Opis klasy: Posiada M4A1, 2 rakiety, podwójny skok.
Klasa dla zwykłego gracza.
Nazwa klasy: Wonsz DawiD
inteligencja: 0
zdrowie: -20
wytrzymalosc: 0
kondycja: -5
BRONIE: g3sg1, flash, deagle
Opis klasy: Klasa posiada 1/7 z g3sg1
Klasa dla zwykłego gracza.
Nazwa klasy: [Super Vip] Scouter
inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 0
kondycja: 50
BRONIE: Scout, glock18, smoke
Opis klasy: Klasa posiada 1/3 ze Scout'a, 1/7 z glock'a, 3 skoki.
ADMIN_LEVEL_G
Nazwa klasy: Teleporter
inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 5
kondycja: 15
BRONIE: ak47, flash
Opis klasy: Klasa posiada teleport, który można użyć co 15s.
Klasa dla zwykłego gracza.
Nazwa klasy: [Super VIP] Wymiatacz
inteligencja: 25
zdrowie: 10
wytrzymalosc: 5
kondycja: 15
BRONIE: AUG, HE.
Opis klasy: Klasa posiada dodatkowe obrażenia dmg (+ int z AUG), 1 rakieta
ADMIN_LEVEL_G .
Nazwa klasy: Strzelec Perfekcyjny
inteligencja: 0
zdrowie: 10
wytrzymalosc: 0
kondycja: 0
BRONIE: M4A1, deagle
Opis klasy: Klasa posiada Posiada M4A1, oraz deagle i eliminator rozrzutu.
Klasa dla zwykłego gracza
Offensyvny
08.03.2014
Amadeusz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Amadeusz"; new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = -25; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "HeLLoOo"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Balansownik:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Balansownik"; new const opis[] = "Posiada M4A1, 2 rakiety, podwójny skok."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Perfekcyjny
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Strzelec Perfekcyjny"; new const opis[] = "Klasa posiada Posiada M4A1, oraz deagle i eliminator rozrzutu. "; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
Edited by Offensyvny, 08.03.2014 06:50.
Offensyvny
08.03.2014
Przepraszam za double post ale nie mogę już więcej napisać w tamtym
Teleporter
http://amxx.pl/topic/70265-klasa-mnich-posiada-teleport/
Zmieniasz tylko nazwę na teleporter i masz tam opisane jak zmienić czas teleportu
I oczywiscie musisz zrobić klase zwykłą z niej co nie jest trudne.
Polecam dobry poradnik do tworzenia klas
Sh4dy
08.03.2014
Nazwa klasy: Zamachowiec
inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 0
kondycja: 80
BRONIE: p90
Opis klasy:Posiada P90 i 1/14 z niej. Bardzo szybki.Klasa dla zwykłego gracza.
Nazwa klasy: Wonsz DawiD
inteligencja: 0
zdrowie: -20
wytrzymalosc: 0
kondycja: -5
BRONIE: g3sg1, flash, deagle
Opis klasy: Klasa posiada 1/7 z g3sg1Klasa dla zwykłego gracza.
Łap 2 klasy.