Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o parę klas, m. in. Zamachowiec, Amadeusz, Scouter.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wonszz

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.03.2014 22:12

Nazwa klasy: Zamachowiec
inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 0
kondycja: 80
BRONIE: p90
Opis klasy:Posiada P90 i 1/14 z niej. Bardzo szybki.

Klasa dla zwykłego gracza.

 

Nazwa klasy: Amadeusz
inteligencja: -25
zdrowie: 20
wytrzymalosc: 5
kondycja: 10
BRONIE: mp5navy
Opis klasy: Dodatkowo 5(+ inteligencja) obrażeń z Mp5

Klasa dla zwykłego gracza.

 

Nazwa klasy: Balansownik
inteligencja: 0
zdrowie: 20
wytrzymalosc: 5
kondycja: 10
BRONIE: M4A1
Opis klasy: Posiada M4A1, 2 rakiety, podwójny skok.
Klasa dla zwykłego gracza.

 

Nazwa klasy: Wonsz DawiD
inteligencja: 0
zdrowie: -20
wytrzymalosc: 0
kondycja: -5
BRONIE: g3sg1, flash, deagle
Opis klasy: Klasa posiada 1/7 z g3sg1

Klasa dla zwykłego gracza.

 

Nazwa klasy: [Super Vip] Scouter
inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 0
kondycja: 50
BRONIE: Scout, glock18, smoke
Opis klasy: Klasa posiada 1/3 ze Scout'a, 1/7 z glock'a, 3 skoki.

ADMIN_LEVEL_G 

 

Nazwa klasy: Teleporter

inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 5
kondycja: 15
BRONIE: ak47, flash
Opis klasy: Klasa posiada teleport, który można użyć co 15s.

Klasa dla zwykłego gracza.

 

Nazwa klasy: [Super VIP] Wymiatacz

inteligencja: 25
zdrowie: 10
wytrzymalosc: 5
kondycja: 15
BRONIE: AUG, HE.
Opis klasy: Klasa posiada dodatkowe obrażenia dmg (+ int z AUG), 1 rakieta

ADMIN_LEVEL_G .

 

Nazwa klasy: Strzelec Perfekcyjny

inteligencja: 0
zdrowie: 10
wytrzymalosc: 0
kondycja: 0
BRONIE: M4A1, deagle
Opis klasy: Klasa posiada Posiada M4A1, oraz deagle i eliminator rozrzutu. 

Klasa dla zwykłego gracza

 
 
Z góry dziękuje.
 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Offensyvny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko, Daleko
Offline

Napisano 08.03.2014 06:43

Amadeusz: 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = -25;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "HeLLoOo");
                
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
                
                RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
                
public cod_class_disabled(id)
                ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;
                                
                if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
                                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
                                
                return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Balansownik: 
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Balansownik";
new const opis[]    = "Posiada M4A1, 2 rakiety, podwójny skok.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

Perfekcyjny
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Strzelec Perfekcyjny";
new const opis[]    = "Klasa posiada Posiada M4A1, oraz deagle i eliminator rozrzutu. ";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
        
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id])
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

Użytkownik Offensyvny edytował ten post 08.03.2014 06:50

  • +
  • -
  • 1

#3 Offensyvny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Daleko, Daleko
Offline

Napisano 08.03.2014 07:22

Przepraszam za double post ale nie mogę już więcej napisać w tamtym

Teleporter 

http://amxx.pl/topic/70265-klasa-mnich-posiada-teleport/

Zmieniasz tylko nazwę na teleporter i masz tam opisane jak zmienić czas teleportu
I oczywiscie musisz zrobić klase zwykłą z niej co nie jest trudne.

Polecam dobry poradnik do tworzenia klas 

http://amxx.pl/topic...o-pisania-klas/


  • +
  • -
  • 1

#4 Sh4dy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:119
  • GG:
  • Imię:Krzys!3K
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 08.03.2014 10:23

 

Nazwa klasy: Zamachowiec
inteligencja: 0
zdrowie: 0
wytrzymalosc: 0
kondycja: 80
BRONIE: p90
Opis klasy:Posiada P90 i 1/14 z niej. Bardzo szybki.

Klasa dla zwykłego gracza.

 

Nazwa klasy: Wonsz DawiD
inteligencja: 0
zdrowie: -20
wytrzymalosc: 0
kondycja: -5
BRONIE: g3sg1, flash, deagle
Opis klasy: Klasa posiada 1/7 z g3sg1

Klasa dla zwykłego gracza.

 

Łap 2 klasy.

Załączone pliki


Pomogłem? Podziękuj!rep_up.png. To trwa tylko chwilkę, Ciebie nic to nie kosztuję a mnie motywuje.
Dołączę się do sieci.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych