Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.03.2014 06:52
Proszę o zmodyfikowanie klasy rusher.
Zamiast nazwy rusher, ma być komandos.
Statystyki mają być
Inteligencja: 5
Zdrowie: 50
Wytrzymałość:0
Kondycja 60
Opis; Ma Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), ma wbudowany modul odrzutowy.
Broń: deagl, usp
W kodzie jest już moduł dany, trzeba dodać natychmiastowe z noża.
http://wklej.org/id/1290646/
Zamiast nazwy rusher, ma być komandos.
Statystyki mają być
Inteligencja: 5
Zdrowie: 50
Wytrzymałość:0
Kondycja 60
Opis; Ma Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), ma wbudowany modul odrzutowy.
Broń: deagl, usp
W kodzie jest już moduł dany, trzeba dodać natychmiastowe z noża.
http://wklej.org/id/1290646/
#2
Napisano 06.03.2014 09:41
Tu masz bez modułu
Spoiler
Jeżeli nie potrafisz wgrać prostego VIP'a albo RS'ów to po co sie bierzesz za serwer ?! Przez takich jak ty CS padnie
#3
Napisano 06.03.2014 13:57
Proszę gotową :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new Float:ostatni_skok[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), Modul Odrzutowy.";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 06.03.2014 14:00
#4
Napisano 06.03.2014 14:06
Na Ciebie dziobak zawsze mogę liczyć. Do zamknięcia.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










