Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.03.2014 06:52
Proszę o zmodyfikowanie klasy rusher.
Zamiast nazwy rusher, ma być komandos.
Statystyki mają być
Inteligencja: 5
Zdrowie: 50
Wytrzymałość:0
Kondycja 60
Opis; Ma Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), ma wbudowany modul odrzutowy.
Broń: deagl, usp
W kodzie jest już moduł dany, trzeba dodać natychmiastowe z noża.
http://wklej.org/id/1290646/
Zamiast nazwy rusher, ma być komandos.
Statystyki mają być
Inteligencja: 5
Zdrowie: 50
Wytrzymałość:0
Kondycja 60
Opis; Ma Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), ma wbudowany modul odrzutowy.
Broń: deagl, usp
W kodzie jest już moduł dany, trzeba dodać natychmiastowe z noża.
http://wklej.org/id/1290646/
#2
Napisano 06.03.2014 09:41
Tu masz bez modułu
Spoiler
Jeżeli nie potrafisz wgrać prostego VIP'a albo RS'ów to po co sie bierzesz za serwer ?! Przez takich jak ty CS padnie
#3
Napisano 06.03.2014 13:57
Proszę gotową :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new Float:ostatni_skok[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), Modul Odrzutowy."; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_used(id) { new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 06.03.2014 14:00
#4
Napisano 06.03.2014 14:06
Na Ciebie dziobak zawsze mogę liczyć. Do zamknięcia.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1 , 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
|
|||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09 , 03.02.2023 klasa |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina , 03.01.2023 klasa |
|
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09 , 30.12.2022 klasa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych