Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o modyfikacje klasy rusher.

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 hagovsky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kluszkowce
Offline

Napisano 06.03.2014 06:52

Proszę o zmodyfikowanie klasy rusher.

Zamiast nazwy rusher, ma być komandos.
Statystyki mają być
Inteligencja: 5
Zdrowie: 50
Wytrzymałość:0
Kondycja 60

Opis; Ma Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), ma wbudowany modul odrzutowy.
Broń: deagl, usp

W kodzie jest już moduł dany, trzeba dodać natychmiastowe z noża.

http://wklej.org/id/1290646/
  • +
  • -
  • 0

#2 Tarasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Bystrzyca kłodzka
Offline

Napisano 06.03.2014 09:41

Tu masz bez modułu

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli nie potrafisz wgrać prostego VIP'a albo RS'ów to po co sie bierzesz za serwer ?! Przez takich jak ty CS padnie :/


#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.03.2014 13:57

Proszę gotową :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];
new Float:ostatni_skok[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), Modul Odrzutowy.";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}
	
public cod_class_used(id)
{
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
	{
		ostatni_skok[id] = get_gametime();
		new Float:velocity[3];
		velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
}	

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 06.03.2014 14:00

  • +
  • -
  • 1

#4 hagovsky

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Kluszkowce
Offline

Napisano 06.03.2014 14:06

Na Ciebie dziobak zawsze mogę liczyć. Do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych