Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usuwa mi pake przy wyborze broni

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alpacino

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Ujazd
Offline

Napisano 05.03.2014 16:06

witam mam menu broni i gdy ktoś wybierze z tt co ma pake usuwa mu ją pomoże ktoś oto kod z broni

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Naven"

public plugin_init() {
                                register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
                                RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
                                set_task(0.1, "menu", id)
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\yWybierz bron","wybor_menu")

menu_additem(menu, "\wAK47+USP+GRANATY", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wM4A1+USP+GRANATY", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wAWP+USP+GRANATY", "3", 0)


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona")
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")

menu_display(id, menu, 0)

return PLUGIN_HANDLED;
}

public czysc(id)
{
                                strip_user_weapons(id);
                                give_item(id, "weapon_knife")
                                give_item(id, "weapon_c4")
}


switch(item)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade") 
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")   
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "weapon_usp") 
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
give_item(id, "item_kevlar")
}
case 1:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade") 
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")   
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
give_item(id, "item_kevlar")
}
case 2:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade") 
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")   
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "weapon_usp")  
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 120)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
give_item(id, "item_kevlar")
}}

menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}


#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2014 17:03


public czysc(id)
{
                                strip_user_weapons(id);
                                give_item(id, "weapon_knife")
                                give_item(id, "weapon_c4")
}

strip_user_weapons(id); - poczytaj, a będziesz wiedział czemu graczowi została wyrzucana paka: - http://amxx.pl/dokum...ip-user-weapons

I radzę Ci zastosować: http://amxx.pl/dokum...44/stripweapons

Czyli efektowniej i bez wyrzucania paki graczowi:

public czysc(id)
{
StripWeapons(id, Primary)
StripWeapons(id, Secondary)
give_item(id, "weapon_knife")
}


P.S !!

We wszystkich "case" musisz pousuwać:

strip_user_weapons(id)

I w zamian dodać to:

StripWeapons(id, Primary)
StripWeapons(id, Secondary)

Użytkownik Drago36 edytował ten post 05.03.2014 17:06

  • +
  • -
  • 1

#3 Alpacino

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Ujazd
Offline

Napisano 05.03.2014 17:59

nie działa a zrobiłem i błedy są podczas kompilacji pomożesz ??

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Naven"

public plugin_init() {
                                register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
                                RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
                                set_task(0.1, "menu", id)
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\yWybierz bron","wybor_menu")

menu_additem(menu, "\wAK47+USP+GRANATY", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wM4A1+USP+GRANATY", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wFAMAS+USP+GRANATY", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wAWP+USP+GRANATY", "4", 0)


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona")
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")

menu_display(id, menu, 0)

return PLUGIN_HANDLED;
}
public czysc(id)
{
StripWeapons(id, Primary)
StripWeapons(id, Secondary)
give_item(id, "weapon_knife")
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

switch(item)
{
case 0:
{
StripWeapons(id, Primary)
StripWeapons(id, Secondary)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade") 
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")   
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "weapon_usp") 
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
give_item(id, "item_kevlar")
}
case 1:
{
StripWeapons(id, Primary)
StripWeapons(id, Secondary)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade") 
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")   
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
give_item(id, "item_kevlar")
}
case 2:
{
StripWeapons(id, Primary)
StripWeapons(id, Secondary)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade") 
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")   
give_item(id, "weapon_CSW_FAMAS")
give_item(id, "weapon_usp")  
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 120)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
give_item(id, "item_kevlar")
}
case 3:
{
StripWeapons(id, Primary)
StripWeapons(id, Secondary)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_hegrenade") 
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")   
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "weapon_usp")  
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 120)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
give_item(id, "item_kevlar")
}}

menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}


#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2014 18:32   Najlepsza odpowiedź

Myślałem, że się domyślisz. Dodaj:

#include <StripWeapons>

Użytkownik Drago36 edytował ten post 05.03.2014 18:32

  • +
  • -
  • 1

#5 Alpacino

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Ujazd
Offline

Napisano 05.03.2014 18:41

yyy sorry działa wszystko dzięki ci bardzo 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych