Witam,
Czy można zrobić aby wróg w odległości 250u od nas został naświetlony (poświata)?
Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).
Pozdrawiam, Danny!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.03.2014 13:25
Witam,
Czy można zrobić aby wróg w odległości 250u od nas został naświetlony (poświata)?
Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).
Pozdrawiam, Danny!
Battlefield 2 Exp Mod
Napisano 05.03.2014 13:51
Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).
Oczywiście że tak ![]()
Napisano 05.03.2014 14:09
Od siebie dodam że przydatne będzie tu AddToFullPack ![]()
Napisano 06.03.2014 17:34
A może łatwiej będzie jak ktoś mi poda kod aby widać było niewidzialnych w promieniu 250u. Ale tylko gracz który ma item.
Battlefield 2 Exp Mod
Napisano 07.03.2014 22:59 Najlepsza odpowiedź
Nie bawiłem się nigdy w FullPacka ;d
Testnij:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
new const Float:fGlowDistance = 250.0;
new const Float:fColorGlow[3] =
{
0.0,
255.0,
0.0
}
public plugin_init()
{
register_plugin("x", "v1.01", "ja")
register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPackPost", 1);
}
public fwdAddToFullPackPost(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if( !gbHasItem[host] || !player )
return FMRES_IGNORED;
static Float:vOrigin[3], Float:vOriginEnt[3];
pev(host, pev_origin, vOrigin);
pev(ent, pev_origin, vOriginEnt);
if( get_distance_f(vOrigin, vOriginEnt) <= fGlowDistance )
{
set_es(es, ES_RenderColor, fColorGlow);
set_es(es, ES_RenderMode, kRenderGlow);
set_es(es, ES_RenderAmt, 16.0);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Napisano 08.03.2014 11:43
Geniusz
Dzięki wielkie. A tyle się z tym męczyłem.
Battlefield 2 Exp Mod
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych