←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Naświetlenie wroga.

Locked

  • +
  • -
Danny OK's Photo Danny OK 05.03.2014

Witam,

Czy można zrobić aby wróg w odległości 250u od nas został naświetlony (poświata)?

Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).

Pozdrawiam, Danny!

Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 05.03.2014


Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).

 

Oczywiście że tak ;)

Quote

Seba's Photo Seba 05.03.2014

Od siebie dodam że przydatne będzie tu AddToFullPack :)

Quote

  • +
  • -
Danny OK's Photo Danny OK 05.03.2014

A powie ktoś jak to zrobić?

Quote

  • +
  • -
Danny OK's Photo Danny OK 06.03.2014

A może łatwiej będzie jak ktoś mi poda kod aby widać było niewidzialnych w promieniu 250u. Ale tylko gracz który ma item.

Quote

  • +
  • -
Danny OK's Photo Danny OK 07.03.2014

Pomoże ktoś?

Quote

  • +
  • -
Best Answer ^Grzyboo's Photo ^Grzyboo 07.03.2014

Nie bawiłem się nigdy w FullPacka ;d

Testnij:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new const Float:fGlowDistance = 250.0;
new const Float:fColorGlow[3] =
{
	0.0,
	255.0,
	0.0
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v1.01", "ja")
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPackPost", 1);
}

public fwdAddToFullPackPost(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if( !gbHasItem[host] || !player )
		return FMRES_IGNORED;
	
	static Float:vOrigin[3], Float:vOriginEnt[3];
	pev(host, pev_origin, vOrigin);
	pev(ent, pev_origin, vOriginEnt);
	
	if( get_distance_f(vOrigin, vOriginEnt) <= fGlowDistance )
	{	
		set_es(es, ES_RenderColor, fColorGlow);
		set_es(es, ES_RenderMode, kRenderGlow);
		set_es(es, ES_RenderAmt, 16.0);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
Danny OK's Photo Danny OK 08.03.2014

Geniusz :) Dzięki wielkie. A tyle się z tym męczyłem.

Quote
Locked