Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Naświetlenie wroga.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danny OK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 05.03.2014 13:25

Witam,

Czy można zrobić aby wróg w odległości 250u od nas został naświetlony (poświata)?

Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).

Pozdrawiam, Danny!


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.03.2014 13:51


Ale abyśmy tą poświate tylko my widzieli (osoba naświetlająca).

 

Oczywiście że tak ;)


  • +
  • -
  • 1

#3 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 05.03.2014 14:09

Od siebie dodam że przydatne będzie tu AddToFullPack :)



#4 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 05.03.2014 14:34

A powie ktoś jak to zrobić?


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#5 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 06.03.2014 17:34

A może łatwiej będzie jak ktoś mi poda kod aby widać było niewidzialnych w promieniu 250u. Ale tylko gracz który ma item.


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#6 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 07.03.2014 21:53

Pomoże ktoś?


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl


#7 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 07.03.2014 22:59   Najlepsza odpowiedź

Nie bawiłem się nigdy w FullPacka ;d

Testnij:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new const Float:fGlowDistance = 250.0;
new const Float:fColorGlow[3] =
{
	0.0,
	255.0,
	0.0
}

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v1.01", "ja")
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPackPost", 1);
}

public fwdAddToFullPackPost(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if( !gbHasItem[host] || !player )
		return FMRES_IGNORED;
	
	static Float:vOrigin[3], Float:vOriginEnt[3];
	pev(host, pev_origin, vOrigin);
	pev(ent, pev_origin, vOriginEnt);
	
	if( get_distance_f(vOrigin, vOriginEnt) <= fGlowDistance )
	{	
		set_es(es, ES_RenderColor, fColorGlow);
		set_es(es, ES_RenderMode, kRenderGlow);
		set_es(es, ES_RenderAmt, 16.0);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#8 Danny OK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 08.03.2014 11:43

Geniusz :) Dzięki wielkie. A tyle się z tym męczyłem.


  • +
  • -
  • 0

Battlefield 2 Exp Mod

www.BF2Mod.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych